Cosul este gol

Catalog produse
Marci produse
Sigla PlatiOnline.ro


Informatii

Termeni si conditii

Termeni și Condiții Generale Amika Hub


Articolul 1 - Definiții

Articolul 2 - Aplicabilitate

Articolul 3 - Contact client

Articolul 4 - Newsletter si alerte

Articolul 5 - Politica protejare date
Articolul 6 - Politica utilizare Cookie

Articolul 7 - Produse

Articolul 8 - Comanda online

Articolul 9 - Plata online

Articolul 10 - Securitate

Articolul 11 - Livrare

Articolul 12 - Corectitudine conținut

Articolul 1- Returnări

Articolul 1- Rambursările

Articolul 1- Garanția legală

Articolul 1- Procedura de reclamație

Articolul 1- Drepturi de proprietate

Articolul 1- Răspundere

Articolul 19 - Review-uri si ratinguri

Articolul 20 - Dispozitii finale

Articolul 21 - Contact si alte informatii



Articolul 1 - Definiții


Compania privată cu răspundere limitată Amika Hub, cu sediul în Timișoara, str. Memorandului, Nr. 47, J35/1552/2022, CUI RO45931360, organizată în baza legii române – denumită si VÂNZĂTOR.


SITE

Domeniu amikahub.ro si subdomeniile acestuia.


CONȚINUTare următoarea definitie:

Toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

Conținutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR săi de către Amika Hub prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

Orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator al Amika Hub UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

Informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de Amika Hub într-o anumită perioadă;

Informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Amika Hub are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioadă;

Date referitoare la Amika Hub, sau alte date privilegiate ale acesteia.


UTILIZATOR

Orice vizitator al SITE-ului.


MEMBRU

Persoana fizică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau în baza unui acord de utilizare între Amika Hub și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.


CLIENT

Un UTILIZATOR care procedează la achiziționarea unui articol prin intermediul SITE-ului.


COMANDA

Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri de pe Site.


DOCUMENT

Prezentele Termeni și Condiții.


COMUNICĂRI COMERCIALE

Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / telefonic / webpush etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat/vizualizat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea "Cont/Coșul meu”, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață și/sau sondaje de opinie.


CONTRACT la distanță

Conform definiției cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanța organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;


DATE CU CARACTER PERSONAL

Orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă ("persoana vizată”); în principiu, reprezintădate personale: numele și prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numărul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.;


OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL

Înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu

altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;


CONSIMȚĂMÂNTal persoanei vizate

Înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informatăsi lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o, declarație sau printr-o acțiune fărăechivoc, că datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;


PRELUCRARE

Orice operațiune/set de operațiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispoziție, alinierea, combinarea, restricționarea, ștergerea, distrugerea etc. (reprezentând orice fel de operațiune în legătură cu datele personale); 


NEWSLETTER / ALERTĂ

Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către Amika Hub într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Amika Hub cu referire la informațiile conținute de acesta.


TRANZACȚIE

Încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs/serviciu de către Amika Hub către Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Amika Hub sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.


Articolul 2 – Aplicabilitate


2.1. Acești termeni și condiții se aplică la comandarea și achiziționarea de produse de la Amika Hub prin intermediul SITE-ului.


2.2. Clientul care plasează o comandă pentru un produs oferit de Amika Hub în cadrul SITE-ului acceptă aplicabilitatea Termenilor și Condițiilor Generale Amika Hub.


2.3. Abaterile de la prevederile acestor Termeni și Condiții Generale Amika Hub pot fi consemnate în scris. Restul dispozițiilor vor rămâne în vigoare și aplicabilitate deplină.


2.4. Amika Hub are dreptul de a schimba acești Termeni și Condiții Generale Amika Hub. Condițiile modificate vor fi aplicabile de îndată ce vor fi publicate pe site. Dacă un cumpărător plasează o comandă, acesta acceptă astfel aplicabilitatea acestor termeni și condiții.


Articolul 3 - Contact client


3.1. Amika Hub publică pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de către orice Utilizator, Membru sau Client.


3.2. Clientul trebuie să îndeplinească cel puțin următoarele cerințe:

Clientul trebuie să aibă un cont de client pe www.amikahub.ro;

Clientul are vârsta de cel puțin 18 ani;

Clientul poate fi contactat prin e-mail.


3.3. Clientul nu are dreptul să îi lase pe alții să îi folosească propriul cont.


3.4. Clientul declară că acționează în conformitate cu Termenii și Condițiile Generale Amika Hub și cu toate legile și reglementările aplicabile.


3.5. La plasarea unei comenzi pe site, se vor solicita date personale ce includ (fără limită) numele complet, adresa, codul poștal, adresa actuală și adresa de email. Informațiile personale vor fi folosite în conformitate cu termenele Politica de Confidențialitate Amika Hub. Fiind de acord cu aceste Termene, Clientul confirmă că a citit, înțeles și este de acord cu aceste termene ale Politicii de Confidențialitate. Clientul este responsabil pentru acuratețea datelor din contul propriu.


Articolul 4 - Newsletter si alerte


4.1. În momentul în care, Membrul sau Clientul își crează un Cont pe Site, acceptând Documentul (Termeni și Condiții), acesta are dreptul de a-și exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newsletter și/sau alerte din partea Amika Hub prin modalitate electronică și/sau telefonică, incluzândși comunicări prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunțuri pe site.


4.2. Datele preluate de la Membru în scopul expedierii de newsletter și/sau alerte, pot și vor fi folosite de către Amika Hub in limitele Politicii de confidențialitate.


4.3. Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor de către Membru sau Client se poate face în orice moment:

a.) Folosind legătura special destinată din cadrul oricăror newslettere și/sau alerte primite (în partea de jos a e-mail-ului in secțiunea „Click aici pentru dezabonare”), acolo unde această opțiune este tehnic posibilă;

b.) Prin contactarea Amika Hub la datele afișate pe site, la secțiunea „Contact” fără nicio obligație ulterioara a vreunei părți fată de cealaltă sau fără ca vreo parte să poatăsă pretindă celeilalte daune-interese.


4.4. Retragerea consimțământului cu privire la primirea newsletter-lor și/sau alertelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document și se produce efecte doar pentru viitor ulterior comunicării intenției de retragere.


4.5. Amika Hub își rezervă atât dreptul de a selecționa persoanele cărora le va trimite newslettere și/sau alerte, cat și dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care și-a exprimat anterior consimțământul de a primi newslettere și/sau alerte, fără nici un angajament ulterior din partea Amika Hub, sau a vreunei notificări prealabile a acestuia.


4.6. Amika Hub nu va include în newslettere și /sau alerte transmise Membrului sau Clientului nici un alt fel de material publicitar sub formă de conținut care să facă referire la vreun terț care nu este partener comercial al Amika Hub, la momentul expedierii newsletterelor și /sau alertelor.


Articolul 5 – Politica protejare date


5.1. Politica privind confidentialitatea site-ului www.amikahub.ro este pusa la dispozitie de catre AMIKA HUB SRL definit ca furnizor de servicii in acest document.


5.2. Aceasta instiintare privind confidentialitatea datelor cu caracter personal este publicata in temeiul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 Aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).

Furnizorul de servicii respecta confidentialitatea Clientului si se angajeaza sa ii protejeze datele cu caracter personal.


5.3. Instiintarea de confidentialitate are scopul de a informa Clientul cu privire la modul in care datele cu caracter personal ii sunt protejate atunci cand viziteaza www.amikahub.ro si de a-l informa despre drepturile de confidentialitate pe care le are, dar si despre modul in care legea aplicabila il protejeaza.

Aceasta instiintare privind confidentialitatea este furnizata intr-un limbaj usor de inteles, astfel incat sa usureze navigarea in urmatoarele sectiuni cheie.


a.) Informatii privind protectia datelor

Aceasta instiintare de confidentialitate are scopul de a oferi informatii despre cum furnizorul de servicii colecteaza si proceseaza datele cu caracter personal ale Clientului prin utilizarea site-ului amikahub.ro, inclusiv orice date furnizate atunci cand Clientul acceseaza site-ul ca Utilizator, Membru sau Client.

Amikahub.ro nu se adreseaza copiilor si nu colecteaza cu buna stiinta date referioare la copii.

Furnizorul de servicii este inspectorul si este responsabil de datele cu caracter personal.

Clientul are dreptul de a face o plangere/sesizare oricand la ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucarii Datelor cu Caracter Personal) autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal din Romania.

www.amikahub.ro poate contine link-uri catre terti, plugin-uri si aplicatii in diverse limbaje de programare. Accesarea acestor link-uri externe, activarea anumitor optiuni dar si implementarea unor aplicatii sau plugin-uri, va permite tertilor sa colecteze sau sa stocheze datele cu caracter personal ale Utilizatorului. Amika Hub nu controleaza aceste webiste-uri terte si nu este responsabila pentru notificarile/declaratille sau politica lor de confidentialitate.


b.) Date cu caracter personal colectate de Amika Hub

Prin datele sau informatiile cu caracter personale se face referire la informatiile cu ajutorul carora se poate identifica o persoana. Nu sunt incluse datele in care identitatea a fost stearsa (date anonime).

Este posibil sa fie colectate, folosite, stocate si transferate diferite tipuri de date cu caracter personal. Datele sunt grupate dupa cum urmeaza:

- Datele de identitate includ (nume, prenume, nume de utilizator sau un identificator similar, apleativ)

- Datele de contact includ(adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numarul de telefon)

- Date financiare includ(cont bancar)

- Date privind tranzactiile includ (detalii despre modalitatea de plata aleasa, detalii necesare privind achizitionarea produselor/serviciilor furnizare de Amika Hub)

- Date tehnice includ (internet protocol, adresa IP, datele de autentificare, tipul si versiunea de browser, fusul orar, sistemul de operare, tipul de platforma si alte tehnologii sau dispozitive folosite pentru a accesa website-ul)

- Datele profilului includ (numele de utilizator si parola, achizitiile si comenzile Clientului, interesele si preferintele Clientului, feedback-uri, rezultatele sondajelor)

- Datele de utilizare includ (informatii despre cum utilizeaza Clientul website-ul, produsele sau serviciile)

- Datele de marketing si comunicari includ (preferintele Membrului in privinta marketing-ului Amika Hub sau al tertilor si preferintele pentru comunicari)

De asemenea, se pot colecta, folosi si stoca date agregate precum date statistice si demografice in orice scop. Datele agregate pot deriva din datele cu caracter personal, dar din punct de vedere legislativ nu sunt considerate date cu caracter personal deoarece acest tip de date nu dezvaluie direct sau indirect identitatea Utilizatorului.

Amika Hub nu colecteaza nicio categorie speciala de date cu caracter personal despre utilizatorul site- ului (aceasta categorie include detalii cu privire la rasa sau etnie, religie sau credinta, orientare sexuala, optiuni politice si alte informatii sensitive). De asemenea, nu colecteaza nici o informatie despre condamnarile penale sau infractiuni.


Nefurnizarea datelor cu caracter personal

In situatiile in care este necesara colectarea datelor cu caracter personal prevazute prin lege sau in cadrul prevederilor contractuale cu Utilizatorul/Membrul/Clientul si acesta nu reuseste sa furnizeze aceste date, atunci cand se solicita, este posibil ca Amika Hub sa nu poata executa serviciile sau livra produsele contractate sau pe cale sa fie contractate. In aceasta eventualitate, este posibil ca Amika Hub sa anuleze o comanda, un produs sau un serviciu furnizat de Amika Hub, caz n care Clientul va primi notificare.


c.) Modalitati de colectare a datelor cu caracter personal

Site-ul www.amikahub.ro utilizeaza diferite metode pentru a colecta date de la si despre Utilizator/Membru/Client, inclusiv prin: 


Internactiuni directe.

Este posibil ca Utilizatorul/Membrul/Clientul sa furnizeze date cu caracter personal (Date de Identitate, Date de Contact, Date Financiare) prin completarea unor formulare sau prin corespondenta cu Amika Hub prin telefon, posta, email sau alte interactiuni directe. Acest tip de interactiuni includ datele personale furnizate la:

- Comandarea sau achizitionarea de produse sau servicii oferite de Amika Hub;

- Crearea un cont pe www.amikahub.ro;

- Abonarea la serviciile sau informarile Amika Hub;

- Solicitarea trimiterii campaniilor de marketing de catre Amika Hub;

- Inscrierea intr-un concurs, promotie sau sondaj oferite de Amika Hub;

- Oferire feedback.


Tehnologii sau interactiuni automatizate: in masura in care Utilizatorul interactioneaza cu site-ul www.amikahub.ro, este posibil sa fie colectate in mod automat Datele Tehnice despre dispozitivele folosite, actiuni si modele de navigare. Sunt colectate aceste date cu caracter personal prin folosirea cookie-urilor, sesiunilor pe servere sau alte tehnologii similare.


Partile terte sau sursele disponibile publicului larg:este posibil ca Amika Hub sa primeasca date cu caracter personal despre Utilizator prin intermediul diverselor parti terte (si surse publice) dupa cum sunt enuntate mai jos:

- Date tehnice furnizate de urmatoarele parti terte:

Furnizorii de servicii/date de analiza (Google Analytics, Google Analytics Ecommerce, StatCounter si alte sisteme de monitorizare);

Retele si canale de promovare (Google Adwords, Google Remarketing, sisteme de afiliere, Social Media, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube si alte retele de socializare folosite);

Website-urile agregatoare de oferte sau comparatoarele de preturi (Compari.ro, ShopMania.ro, Cauti.ro. Okazii.ro, Price.ro).

- Solutii si servicii de chat online (SmartSupp)

- Procesatori de plati online cu cardul (NETOPIA - mobilPay, EuPlatesc, PlatiOnline)

- Sisteme de facturare in cloud

- Sisteme de emitere automata a AWB-urilor pentru firmele de curierat


d.) Utilizarea datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Utilizatorului vor fi utilizate doar in limitele legislative permise. In majoritatea cazurilor, datele cu caracter personal vor fi folosite in urmatoarele situatii:

- In cazul in care trebuie se incheie un Contract intre Amika Hub S.R.L. si Client;

- In cazul in care datele cu caracter personal sunt necesare pentru interesele legitime ale Amika Hub (sau ale partilor terte) iar interesele si drepturile fundamentale ale Utilizatorului nu depasesc interesele legitime ale societatii Amika Hub S.R.L..

- In cazul in care este necesara respectarea obligatiilor si prevederilor legale.

- In general, Amika hHub nu ne bazeaza pe consimtamant ca baza jurdica pentru a prelucra datele cu caracter personal ale Utilizatorului decat in legatura cu transmiterea acestor date catre partile terte pentru comunicari directe de email marketing sau prin mesaje text.

- Utilizatorul/Membrul/Clientul site-ului poate contacta oricand Amika Hub, in vederea retragerii acestui acord de comunicare prin marketing prin intermediul formularului de contact de pe site.


Scopurile in care sunt folosite datele cu caracter personal: este de retinut faptul ca pot fi procesate datele cu caracter personal pentru mai mult de o baza legala, in functie de scopul specific pentru care sunt folosite datele. Utilizatorul poate contacta Amika Hub in cazul in care sunt necesare mai multe detalii despre anumite baze legale pe care se bazeaza in privinta procesarii datelor cu caracter personal ale Utilizatorului, in cazul in care mai mult de un scop a fost enuntat mai jos:

Scop / Activitate- Pentru inregistrarea unui client nou:

- Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact

- Baza legala de prelucrare - Date necesare pentru exercitarea unui contract cu Clientul.

Scop / Activitate- Pentru a procesa si livra comanda, incluzand:

- Gestionarea platilor, comisioanelor si taxelor

- Colectarea si/sau recuperarea sumelor de bani datorate

Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari.

Baza legala de prelucrare:

- Date necesare pentru exercitarea unui contract cu Clientul.

- Date necesare pentru interesul legitim al Amika Hub S.R.L.(pentru a recupera datoriile fata de Amika Hub, daca este cazul).

Scop / Activitate- Pentru a gestiona relatia cu Amika Hub S.R.L., inclusiv:

- Instiintari privind modificarile aduse termenilor privind politica de confidentialitate.

- Cererea unei recenzii sau efectuarea unui studiu de piata.

Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari

Baza legala de prelucrare:

- Date necesare pentru exercitarea unui contract cu Clientul.

- Date necesare pentru ca Amika Hub sa se conformeze unei obligatii legale.

- Date necesare pentru interesul nostru legitim al Amika Hub (pentru a actualiza baza de date si pentru a observa modul in care clientii utilizeaza produsele/ serviciile Amika Hub.

Scop / Activitate- Pentru a putea participa la un concurs cu tragere la sorti, o competitie sau un sondaj

Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Datele profilului, Date de utilizare, Date de marketing si comunicari.

Baza legala de prelucrare:

- Date necesare pentru exercitarea unui contract cu Clientul.

- Date necesare pentru interesul nostru legitim al Amika Hub (pentru a observa modul in care clientii utilizeaza produsele/ serviciile Amika Hub).

Scop / Activitate- Pentru a gestiona si proteja afacerea societatii Amika Hub si site-ul www.amikahub.ro (inclusiv solutionara eventualelor probleme tehnice, analiza datelor, testare, mentenanta sistemului, suport, raportare si date de gazduire, bunuri si servicii care ar putea fi de interes pentru Utilizator.)

Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Date tehnice, Date de utilizare, Datele profilului.

Baza legala de prelucrare: Date necesare pentru interesul legitim al Amika Hub (pentru a desfasura activitatile companiei, pentru a furniza servicii de administrare si servicii IT, securitatea retelelor, pentru a preveni frauda, in contextul unei restructurari a companiei).

Este posibil ca Amika Hub sa foloseasca datele cu caracter personal ale Utilizatorului/Membrului/Clientului (Datele de Identitate, Datele de Contact, Datele Tehnice, Datele de Utilizare, Datele Profilului) pentru a-si forma o opinie asupra a ceea ce urmareste sa achizitioneze sau sau prezinta interesa pentru Utilizator. Acesta este modul in care Amika Hub poate decide ce produse, servicii sau oferete pot fi relevante pentru Utilizator.

Amika Hub va solicita consimtamantul expres inainte de a furniza datele cu caracter personal catre orice tert din exteriorul furnizorului de servicii in scopuri de marketing.

Renuntare

Utilizatorul/Membrul/Clientul poate solicita incetarea trimiterii mesajelor de marketing in orice moment prin autentificarea in contul create pe site-ul www.amikahub.ro si verificarea sau debifarea casetelor relevante pentru a-si ajusta preferintele privind comunicarile de marketing sau selectand link-urile de renuntare prezente in orice mesaj de marketing trimis sau folosind formularul de contact.

In cazurile in care Clientul renunta la primirea mesajelor de marketing, aceasta optiune de renuntare nu se aplica si pentru datele cu caracter personal furnizate ca urmare a achizitiei unor bunuri sau servicii, garantii sau alte tranzactii.

Cookie-uri

Utilizatorul poate seta browserul sa refuze anumite cookie-uri sau toate cookie-urile. De asemenea poate seta browserul sa il avertizeze atunci cand website-urile seteaza sau acceseza cookie-uri. In cazul in care Utilizatorul refuza sau dezactiveaza cookie-urile browserului, acesta trebuie sa stie ca anumite sectiuni ale website-ului pot deveni inaccesibile sau nu vor functiona corespunzator.

Pentru mai multe informatii dspre cookie-urile folosite de site-ul www.amikahub.ro, se poate consulta Politica de utilizare a cookie-urilor.

Modificarea scopului de colectare

Vom folosi datele dvs. cu caracter personal pentru scopurile pentru care le colectam, cu exceptia cazului in care consideram in mod rezonabil ca trebuie sa le folosim dintr-un alt motiv, iar motivul este compatibil cu scopul initial. Daca doriti sa primiti o explicati cu privire la modul in care prelucrarea noului scop este compatibil cu scopul original, va rugam sa ne contactati.


e). Comunicarea datelor cu caracter personal

Daca va fi necesar ca Amika Hub sa foloseasca datele cu caracter personal ale Utilizatorului pentru un scop independent, acesta va fi anuntat si i se vor explica bazele legale care permit acest lucru.

Datele cu caracter personal ale Utilizatorului pot fi prelucrate fara acordul sau consimtamantul acestuia in conformitate cu regulile de mai sus, in cazul in care acest lucru este nesar sau permis de lege.

Este posibil ca Amika Hub sa furnizeze datele cu caracter personal ale Utilizatorului catre partile prezentate mai jos, in scopul stabilit in tabelul de la punctul "e".

- Parti terte interne asa cum sunt definite in Termeni si definitii;

- Parti terte externe asa cum sunt definite in Termeni si definitii;

- Anumite parti terte asa cum este mentionat la punctul "e";

- Parti terte cu care Amika Hub poate fuziona sau carora le poate vinde, transfera parti din afacerea sau din activele societatii. In cazul unei schimbari organizationale, noii proprietari pot utiliza datele cu caracter personal in scopuri specifice si in conformitate cu instructiunile Amika Hub.

Amika Hub solicita tuturor partilor terte sa respecte securitatea datelor cu caracter personal ale Utilizatorului si sa trateze aceste date in conformitate cu legea. Nu permite tertilor care furnizeaza servicii sa utilizeze datele personale in scop propriu , ci li se va permite sa proceseze datele cu caracter personal in scopuri mentionate si in conformitate cu instructiunile Amika Hub.

Amika Hub nu transfera datele cu caracter personal ale Utilizatorului/Membrului/Clientului in afara Spatiului Economic European (SEE).


f.) Securizarea si stocarea datelor cu caracter personal

Amiika Hub a aplicat masurile adecvate pentru prevenirea pierderii accidentale a datelor cu caracter personal, utilizarea sau accesarea neautorizata, modificarea sau dezvaluirea datelor cu caracter personal. In plus, s-a limitat accesul la datele dvs. tuturor persoanelor din companie, cum ar fi angajatii, agentii si alte parti terte. Ei vor procesa numai datele cu caracter personal conform instructiunilor si vor face obiectul unei obligatii de confidentialitate.

Amika Hub are proceduri pentru a face fata oricaror incalcari ale datelor cu caracter personal si va informa Utilizatorul si orice autoritate de reglementare aplicabila despre o incalcare in cazul in care exista obligatia din punct de vedere legal sa se procedeze astfel.

Amika Hub va pastra datele cu caracter personal atata timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile, inclusiv scopurile satisfacerii oricaror cerinte legale, contabile sau de raportare.

Pentru a determina perioada adecvata de pastrare a datelor cu caracter personal, Amika Hub va lua in considerare valoarea, natura si sensibilitatea datelor personale, riscul potential cauzat de utilizarea neautorizata sau divulgarea acestora, scopurile pentru care sunt procesate datele cu caracter personal.

Detalii despre perioada de pastrare pentru aspectele diferite ale datelor cu caracter personal (vor fi disponibile in politica Amika Hub de pastrare a datelor, pe care Utilizatorul o poate solicita prin contactare sau prezentarea tabelului de la punctul "d" de mai sus).

In anumite circumstante Utilizatorul poate solicita stergerea datele: a se vedea [Solicitarea stergerii datelor] de mai jos pentru alte informatii.

In anumite circumstante Amika Hub are posibilitatea de a anonima date cu caracter personal (astfel incat sa nu mai fie asociate cu Utilizatorul) pentru cercetare sau in scopuri statistice, caz in care va transmite o informare fara nicio notificare suplimentara.


g.) Drepturi Utilizatorului si modalitate de exercitare a datelor cu caracter personal

In anumite circumstante Utilizatorul are dreptul in conformitate cu legile ce privesc protectia cu caracter personal al datelor sa solicite acest lucru prin formularul de contact:

- Accesul la datele cu caracter personal;

- Corectia datelor cu caracter personal;

- Obiectul de procesare al datelor cu caracter personal;

- Restrictii privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

- Transferul datelor cu caracter personal;

- Dreptul de a retrage consimtamantul asupra datelor cu caracter personal.

Pentru mai multe detalii, Utilizatorul poate accesa din "Meniu" Politica protejare date cu caracter personal.


h.) Termeni si definitii

Baza legala- Interesul legitim reprezinta interesul afacerii societatii Amika Hub in conducerea si gestionarea acesteia pentru a-i permite sa ofere un impact potential si a drepturilor Utilizatorului inainte de a prelucra datele cu caracter personal ale acestuia pentru interesele proprii. Amika Hub nu foloseste datele cu caracter personal pentru activitatile proprii (daca nu are consimtamantul Utilizatorului sau daca nu este permis prin lege). Se pot obtine informatii suplimentare despre cum societatea evalueaza interesele sale legitime impotriva oricarui impact potential asupra Utilizatorului in ceea ce priveste anumite activitati ce tin de contactarea acesteia.

Indeplinirea contractului- reprezinta procesarea datelor cu caracter personal acolo unde este necesar pentru performanta unui contract la care Utilizatorul este parte sau pentru a lua masuri asupra cererii acestuia inainte de a incheia un astfel de contract.

Indepinirea unei obligatii sau unei reglementari legale- inseamna prelucrarea datelor cu caracter personal in cazul in care sunt necesare pentru respectarea unei obligatii sau reglementari legale in care Amika Hub este supusa.

Partile terte sunt considerate:

- Furnizori de servicii (care actioneaza ca procesatori) din Romania ce furnizeaza IT si servicii de administrare a sistemelor.

- Furnizorii de produse ale societatii Amika Hub care pot face livrari directe catre Client.

- Consilieri profesionisti (care actioneaza ca procesatori sau colectori comuni de date) inclusiv avocati, bancheri, auditori si asiguratori dinRomaniace furnizeaza servicii de consultanta, servicii juridice, servicii bancare, servicii de asigurare, servicii contabile.


Drepturile Utilizatorului sunt urmatoarele:

Solicita accesul la datele sale cu caracter personal- Acest drept ii permite Utlizatorului sa primeasca o copie a datelor sale cu caracter personal pe care Amika Hub le detine despre acesta si sa verifice daca aceste date sunt procesate conform normelor legislative.

Solicita corectarea datelor sale cu caracter personal pe care le detinem- Acest lucru ii permite Utilizatorului sa solicite corectarea oricaror date incomplete sau inexacte pe care Amika Hub le detine despre acesta, fiind posibil sa fie necesara verificarea corectitudinii datelor noi furnizate.

Solicita stergerea datelor sale cu caracter personal -Acest lucru ii permite Utilizatorului sa solicite societatii Amika Hub stergerea datelor cu caracter personal, in cazul in care nu exista motive intemeiate privind continuarea procesarii acestor date. De asemenea, are dreptul de a solicita stergerea datelor sale cu caracter personal in cazurile in care a exercitat cu succes dreptul sau de a se opune prelucrarii datelor cu caracter personal, in situatiile in care au fost prelucrate informatiile acestuia in mod ilegal sau in cazurile in care Amika Hub este obligata sa stearga datele personale in conformitate cu legistaltia locala. Este posibil ca Amika Hub sa nu poata sa se conformeze solicitarii Utilizatorului de a sterge datele cu caracter personal, din motive juridice .

Obiectia fata de procesarea datelor sale cu caracter personal- In cazul in care Amika Hub se bazeaza pe un interes legitim (sau cele ale unei parti terte) si exista o situatie particulara ce determina Utilizatorul sa obiecteze in ceea ce priveste prelucrearea datelor sale cu caracter personal si in masura in care ii sunt incalcate drepturile si libertatile fundamentale. De asemenea, are dreptul sa obiecteze in cazul in care Amika Hub prelucreaza datele cu caracter personal in scopuri de marketing direct.

Solicita restrictia privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal- Acest lucru ii permite Utilizatorului sa solicite suspendarea procesarii datelor sale cu caracter personal in urmatoarele scenarii: (a) daca doreste sa stabileasca acuratetea datelor; (b) daca utilizarea datelor este ilegala, dar nu doreste sa stearga aceste date; (c) daca trebuie sa stocheze datele, chiar daca Amika Hub nu mai avem nevoie de aceste date, deoarece arei nevoie pentru a stabili, exercita reclamatii juridice sau (d) a permis Amika Hub sa foloseasca datele sale, dar trebuie sa verifice daca avea motive legale intemeiate pentru a le utiliza.

Solicita transferul datelor sale cu caracter personal catre Utilizator sau catre o sursa terta.- Amika Hub va furniza catre Utilizator sau unei parti terte desemnata de acesta, datele acestuia cu caracter personal intr-un format utilizat in mod obisnuit, in format electonic. Utilizatorul trebuie sa stie ca acest drept se aplica numai informatiilor automate asupra carora i-a acordat initial consimtamantul explicit pentru a utiliza aceste date sau unde s-au folosit informatiile pentru a incheia un contract.

Retragerea consimtamantului in orice moment in care Amika Hub se baza pe consimtamantul Utilizatorului de a procesa datele cu caracter personal ce ii apartin.- Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea oricarei prelucrari efectuate inainte de a-si retrage consimtamantul. Daca Utilizatorul sisi retrage consimtamantul este posibil ca Amika Hub sa nu poate oferi anumite bunuri sau servicii. Amika Hub va notifica si sfatui in aceasta eventualitate Utilizatorul, in momentul in care isi retrage consimtamantul.


Articolul 6 - Politica utilizare Cookie


6.1. Politica de cookie este pusa la dispozitie deS.C. AMIKA HUB S.R.L.definit ca furnizor de serviciiwww.amikahub.ro definit in acesti termeni si conditii ca site-ul de furnizare.

 

6.2. Un cookie este o bucata de date sau text pe care un site web o stocheaza pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care acceseaza site-ul. Acestea permit compararea si intelegerea modului in care vizitatorii navigheaza pe pagina noastra web, astfel putem imbunatatii procesul de navigare.

Scopul acestora pe www.amikahub.ro este de a cunoaste performanta site-ului, sau de a analiza vizitatorii, permitand imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

 

6.3. Amika Hub foloseste doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea browser-ului web. Cele fixe raman pe terminalul utilizatorului pentru o perioada declarata in browser sau pana sunt sterse manual de utilizator.

Furnizorul de servicii pastreaza controlul deplin asupra datelor colectate prin cookie-urile per sesiune si fixe. Site-ul de furnizare va afisa cookie-uri pe urmatoarele browsere: Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari, Opera.

 

6.4. Cookie-urile in mediile sociale si de publicitate online: Furnizorul de servicii este prezent pe mai multe site-uri de socializare. Site-ul furnizorului de servicii nu trimite cookie-uri prin afisarea de link-uri catre canalele sociale Amika Hub atunci cand Utilizatorul navigheaza pe site-ul Amika Hub.

 

6.5. Utilizatorul poate urmari link-urile de pe paginile Amika Hub de exemplu Facebook, Twitter, Instagram, Google +, LinkedIn si Pinterest, fiecare retea de socializare avand propriile metode de a solicita acceptul pentru a plasa cookie-uri asupra carora Amika Hub nu are control. YouTube are propriile politici cookie si politici de confidentialitate asupra carora Amika Hub nu are control. Nu exista nicio instalare de cookie-uri de pe YouTube pana cand Utilizatorul nu este de acord cu cookie-urile You Tube.

In mod similar, accesand paginile de socializare exemplificate Facebook, Twitter, Instagram, Google +, LinkedIn si Pinterest de pe site-ul www.amikahub.ro, Utilizatorul va fi redirectionat catre paginile de socializare care are propriile politici de control si politici de confidentialitate asupra carora Amika Hub nu are control.

 

6.6. In cazul campaniilor active de publicitate online, acceptul Utilizatorului este declarat de optiunea confirmata in browser, existand posibilitatea sa se realizeze afisari ale bannerelor publicitate in functie de preferintele acestuia. Utilizarea datelor de caracter personal se va face doar cu acceptul explicit al Utilizatorului.

 

6.7. Masuri de precautie: Timpul de expirare al cookie-ului este conform datei de expirare declarata in browser. Cookie-ul folosit de catre amikahub.ro este utilizat pentru colectarea datelor privind adresa IP, locatia, tara, regiunea, orasul, data vizitarii site-ului nostru, pagina accesata in acel moment de catre vizitator, URL-ul paginii accesate in acel moment de catre vizitator, legaturi catre un domeniu extern ce a fost accesat, rezolutia ecranului dispozitivului utilizatorului sau cautarile in site.

 

6.8. Pentru imbunatatirea experientei Utilizatorului pe site, Amika Hub foloseste sisteme de analiza agregata anonime a traficului, pentru a securiza site-ul de furnizare si a obtine statistici de marketing si de activitate a vizitatorului pe site.

 

6.9. Acceptarea cookie-ului va colecta date referitoare la:

- Adrese IP

- Locatia: tara, regiune, oras, coordonate de latitudine si longitudine (Geolocation)

- Data si ora afisari mesajului cookie (sau a vizitarii site-ului)

- Titlul paginii accesata in acel moment

- URL-ul paginii accesate in acel moment

- URL-ul paginii cel mai accesate

- Rezolutia dispozitivului (computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator) de pe care acceseaza site-ul

- Timpul si locatia in functie de regiunea unde se acceseaza site-ul

- Fisierele ce sunt accesate sau descarcate

- Legaturi catre un domeniu extern ce a fost accesat printr-un link de legatura

- Viteza de incarcare a paginii

- Limba pe care o foloseste browswerul de pe care s-a accesat site-ul

- Versiunea browserului

- Plugin-urile versiunii de browswer accesat (PDF, Flash, Java,...)

- Limba paginii accesate

- Diferite campanii / oferte accesate

- Evenimentele accesate

- Cautarile in site

- Data si timpul primei vizitari a site-ului sau a paginii

- Data si timpul vizitarii paginii anterioare accesarii site-ului

- Numarul de accesari ale fiecarui vizitator pe site

 

6.10. In cazul in care nu doresti sa mai primesti cookie-uri, renuntand la urmarirea de catre site-ul web, Utilizatorul poate configura browser-ul de Internet pentru a le sterge de pe unitatea hard disk a calculatorului sau, iar la reinstalare acesta va fi anuntat.

Toate browserele moderne (Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari, Opera) ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in meniul "optiuni" sau in meniul de "preferinte" al fiecarui browser. Daca se doreste dezactivarea salvarii cookieurilor sau se foloseste modul Private / Incognito toate sistemele pe care Amika Hub le utilizeaza, interne sau terte, vor tine cont de aceste optiuni, existand posibilitatea ca unele facilitati oferite pentru dumnevoastra in calitate de utilizator sa nu functioneze corect.

Daca se dezactiveaza complet cookieurile din browser exista posibilitatea ca totusi Amika Hub sa colecteze cateva date generice ale sesiunii de lucru pentru a avea un nivel de securitate ridicat, dar aceste date nu vor fi procesate ca date de marketing.


Articolul 7 – Produse


7.1. Amika Hub poate publica pe site informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta într-o anumita perioadă și în limita stocului disponibil.


7.2. Produsele achiziționate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.


7.3. Amika Hub poate limita capacitatea de achiziționare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienți, pe motive întemeiate.


7.4. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.


7.5. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de Client în formularul destinat. Amika Hub nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Client pentru factură sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorită informațiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit astfel: pentru plățile efectuate anterior primirii produselor se emite factura de avans, pentru corecții (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise și înregistrate automat și incluse în raportările fiscale. Nu se acceptă corecții cu excepția acelor modificări ale facturilor efectuate prin metodele și la termenele legale.


7.6. Informațiile din evenimentele de vânzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici și greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / link-uri către alte site-uri etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Amika Hub, acestea fiind cu titlu de prezentare. Amika Hub poate retrage o ofertă de produse sau o poate modifica în orice moment până la plasarea comenzii, fără a datora daune sau alte penalități către nici un potențial client.


7.7. În imaginile produselor Amika Hub își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse (accesorii etc.) care pot să nu fie incluse în costurile produselor respective și implicit nu vor fi livrate la achiziția produselor. In acest caz, se precizează expres în descrierea produselor ce bun este de vânzare și se marchează și în imagine.


7.8. În cazul în care Amika Hub nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:

 - Anularea comenzii sau scoaterea din comandă a produsului ce nu mai poate fi livrat;

 - Ofertarea unei alternative similare cu produsul original.


7.9. Taxa de timbru verde este cuprinsă în prețul produsului.


Articolul 8 – Comanda online


8.1. Un Client poate plasa o comandă pe Amika Hub prin procesul normal de comandă pentru un produs oferit de către Amika Hub. Prețul afișat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o ofertă care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Amika Hub poate modifica oricând prețuri, oferte, cantități conform criteriilor interne (locația geografica, disponibilitate stoc, etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. Amika Hub nu poate fi obligată să păstreze un anume preț decât pentru comenzile plasate; potențialii clienti care vizualizează ofertele dar nu plasează comenzi nu pot solicita un preț/oferta diferit de cel afișat pe site-ul www.amikahub.ro


8.2. După plasarea unei comenzi, Clientul va primi un email de confirmare a comenzii. Acest lucru nu se consideră acceptarea comenzii. Comanda Clientului constituie o ofertă către Amika Hub pentru a cumpăra un produs. După acceptarea comenzii Amika Hub va trimite Clientului un email care confirmă că produsul a fost expediat ("Confirmarea expedierii’). Contractul va fi format odată cu expedierea produsele. Înainte de acest lucru, Amika Hub poate informa neacceptarea comenzii sau Clientul o poate anula.


8.3. Clientul primește o factură de la Amika Hub.


8.4. Dreptul de proprietate asupra articolelor livrate va fi transferat numai atunci când Clientul și-a îndeplinit obligația de plată.


8.5. Amika Hub are întotdeauna dreptul să nu proceseze anumite comenzi de la Client sau să atașeze anumite condiții la anumite comenzi. Amika Hub își rezervă dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu și campanii marketing (de a nu-l include în campania de promovare și fidelizare, de a-i permite să comande doar cu plata în avans, etc.) precum și dreptul de a anula comenzile deja plasate în următoarele cazuri: plasarea și refuzarea a mai mult de două comenzi în sistemul de plată la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de către Client prin utilizarea butonului „Anulează comanda” sau notificare din partea lui trimisă în scris pe adresa de email contact@amikahub.ro, folosirea unui limbaj tendențios, încălcarea dreptului de proprietate intelectuală etc., accesul și existența Contului Clientului ar putea prejudicia în vreun fel Amika Hub. Amika Hub își rezervă acest drept cu excepția cazurilor permise de la art. 4.10. și oricare criteriu menționat mai sus se îndeplinește primul. Acest drept poate fi exercitat în orice moment și nu este necesară notificarea Clientului în acest sens.


8.6. Contractul la distanță este considerat încheiat de către Amika Hub in Romania, atunci când comanda plasată de către Client este confirmată electronic de către Amika Hub, în urma recepției tuturor produselor (dpdv cantitativ și calitativ) din acea comandă de către Amika Hub (direct sau prin subcontractori). Mai mult, înainte de a valida comanda Clientului și înainte de a expedia produsele, Amika Hub are dreptul să contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Amika Hub (telefonic sau e-mail), pentru a obține confirmarea personală de către Client a datelor sale de identificare și livrare. Clienții acceptă că Amika Hub nu poate fi forțată să valideze/livreze produse către persoane care nu au confirmat datele de livrare și identificare.


8.7. Amika Hub poate refuza o comandăîn urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații între părțși fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:

 - Eșuarea / invalidarea tranzacției online;

 - Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului / a tranzacției;

 - Furnizarea de date incomplete sau incorecte de către Client;

 - Activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.amikahub.ro, societății Amika Hub S.R.L. și /sau partenerilor săi;

 - Clientul folosește Serviciul într-un mod neconform uzanțelor normale și bunei-credințe sau își exercită drepturile in scopul de a vătăma sau păgubi Amika Hub într-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credințe;

 - Livrări consecutiv eșuate din culpa Clientului;

 - Alte motive justificate (de ex.: plasarea și renunțarea nejustificată la mai mult de trei comenzi într-un interval de 30 zile).


8.8. În cazul în care Clientul renunță la o comandă cu plata efectuată în avans, prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursată de către Amika Hub în maxim 14 zile de la data la care Amika Hub a luat la cunoștință de acest fapt.


8.9. În cazul rezoluțiunii sau, după caz, rezilierii contractului din culpa Amika Hub, dacă Clientul a efectuat plata în avans, prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursată de către Amika Hub în maxim 7 zile de la momentul rezilierii contractului.


8.10. În cazul în care unele produse comandate de către Client printr-o comandă efectuată cu plata efectuată în avans (prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Amika Hub, Amika Hub va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaște indisponibilitatea și va dispune rambursarea sumelor achitate în avans în termen de maxim 7 zile de la notificarea clientului.


8.11. O comandă plasată poate fi modificată numai in următoarele situații și doar la solicitarea Clientului:

a) Clientul va solicita acest lucru în scris, trimițând un e-mail pe contact@amikahub.ro menționând clar solicitarea și numărul comenzii;

b) Clientul renunță la produs/produse și notifică Amika Hub înainte de expedierea comenzii;

c) Modificarea adresei de livrare;

d) Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificări privind persoana juridică/fizică (înlocuire cu o noua persoană), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc.).


8.12. O comandă plasată poate fi anulată înainte de expedierea acesteia prin solicitarea Clientului în scris trimițând un e-mail pe contact@amikahub.ro, menționând clar anularea și numărul comenzii.


8.13. La orice comandă plasată clientul este obligat să verifice și să accepte cadrul contractual.


8.14. În cazul în care există diferențe între numărul de produse comandate (așa cum poate fi accesată din "Contul meu") si conținutul coletului, Clientul are obligația de a notifica Amika Hub și în maximum 24 de ore de la recepția coletului telefonic sau prin e-mail către adresacontact@amikahub.rocu detaliile aferente (foto, explicații etc.).


Articolul 9 – Plata online


9.1. Clientul datorează prețul de vânzare al produsului (produselor) achiziționat(e) de la Vânzător prin intermediul Site-ului www.amikahub.ro.


9.2. Plata produselor achiziționate prin intermediul serviciului se poate face online cu cardul de debit sau prin transfer bancar. Nu se acceptă plata la livrare, către curier, în numerar. Clientul poate găsi informații despre plata prin card pe site-ul www.amikahub.ro, în „Meniu”, secțiunea „Informații plată”.


9.3. Amika Hub va valida informațiile date de către Client în timpul procesării comenzii (nume, adresă și alte informații personale furnizate), pentru a evita folosirea în mod abuziv a cardului de credit sau debit de o terță. Fiind de acord cu aceste Termene, Clientul este de acord și cu aceste verificări. Aceste informații sunt folosite doar pentru a verifica identitatea Clientului.


9.4. În timpul plăților online cu cardul Amika Hub nu este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul.


Articolul 10 – Securitate


10.1. În etapa de plată a comenzii, modul securizat se activeazăautomat. Acest mod poate fi recunoscut după un lacăt vizibil în partea dreapta a browser-ului. Modul securizat asigură cătoate informațiile Clientului sunt codificate pentru a spori siguranța.


10.2. Pentru a putea procesa plata cu un card de credit sau debit, sunt necesare informații despre card. Se vor solicita de fiecare dată când Clientul face o plată. Cu excepția celor prevăzute în acești Termeni, Amika Hub nu va contacta Clientul prin email sau altfel pentru a cere detalii despre plata cu cardul sau informații de Securitate.


10.3. Amika Hub depune eforturi rezonabile pentru a se asigura că site-ul nu conține viruși sau alt conținut dăunător care ar putea cauza defecțiuni calculatorului Utilizatorului, cu toate acestea nu poate garanta acest lucru. Este răspunderea Utilizatorului să se asigure că deține echipamentul adecvat (inclusiv software anti-virus modern) pentru a folosi site-ul în siguranță. Cu excepția situațiilor cerute de lege, Amika Hub nu va fi răspunzătoare față de Utilizator sau de orice pierdere sau daunăsuferită de acesta ca rezultat al virușilor sau altui conținut dăunător prin folosirea site-ul www.amikahub.ro.


Articolul 11 – Livrare


11.1. Costurile transportului sunt suportate integral de Amika Hub, indiferent de valoarea produselor comandate.


11.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia și este un interval de zile influențat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfă al Amika Hub, timpii de procesare în centrul logistic al furnizorului, zile lucrătoare din lună, numărul produselor din comandă și timpii de procesare a fiecărui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioadă mai lungă, astfel că, Clientul acceptă că prin cumularea mai multor produse într-o comandă decalează livrarea produselor pană la data cea mai îndepărtată. Clientul poate găsi informații despre livrare pe site-ul www.amikahub.ro,în„Meniu”, secțiunea „Informații livrare”.


11.3. În cazul în care nu este nimeni la adresa de livrare pentru a accepta comanda, Clientul va primi informare cu privire la locația curentă a comenzii, fie la o adresă în apropiere, fie la depozitul firmei de curierat, iar avizul va informa cu privire la livrare.


11.4. Riscul deteriorării sau pierderii produsului rămâne responsabilitatea Amika Hub până ce produsul este livrat sau până la data când a fost făcută prima încercare de livrare a produsului.


Articolul 12 – Corectitudine conținut


12.1. În cazul în care, la o comandă finalizată, Amika Hub descoperă o eroare de prețva contacta Clientul cât mai curând posibil pentru a oferi opțiuni de reconfirmare cu prețul actual sau posibilitatea de anulare a comenzii. În cazul în care Clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulată în mod automat, iar suma plătita va fi rambursată integral în maxim 14 zile.


12.2. Toate prețurile sunt afișate în leul romanesc și includ TVA la rata aplicabilă. Ele nu includ taxa de transport. Aceasta este menționată la art. 8.1. și poate fi modificată oricând de Amika Hub. In aceste condiții, taxa de transport este menționată în datele de livrare a produsului.


12.3. Toate mărimile, măsurătorile și dimensiunile sunt aproximate. Cu toate eforturile de a prezenta imaginile produselor cât mai aproape de reprezentarea lor reală, Amika Hub nu poate garanta că sunt absolut corecte.


Articolul 13 – Returnări


13.1. Conform Regulamentelor de vânzare la distanță privind protecția consumatorului, Clientul are dreptul să anuleze comanda în termen de 14 zile, începând cu a doua zi după primirea produselor. Pentru unele produse nu există o perioadă de răzgândire sau Clientul poate pierde dreptul de a returna produsul din cauza unei anumite acțiuni. Pentru mai multe informații despre ce categorii de produse sunt excluse, se recomandă consultarea secțiunii privind excepțiile de la dreptul legal de retragere de mai jos. Perioada de răzgândire expiră la14 zile după ziua în care Clientul sau o terță parte desemnată de Client (nu transportatorul) a primit produsul. În cazul în care    

s-au comandat mai multe produse, perioada de răzgândire nu începe decât în ​​ziua următoare de la primirea ultimului produs. În timpul perioadei de răzgândire, Clientul poate vedea și evalua articolul doar așa cum s-ar proceda într-un magazin fizic. Dacă, în timpul perioadei derăzgândire, Clientul a depășit ceea ce este necesar pentru a stabili natura și caracteristicile articolului, este responsabil pentru orice pierdere de valoare care rezultă din aceasta, iar Amika Hub are dreptul să compenseze această pierdere de valoare din sumele pe care ar trebui să le ramburseze Clientului. Este important ca produsul să fie tratat cu atenție în timpul perioadei derăzgândire. De asemenea, este recomandat ca produsele să fie returnate în ambalajul original, în măsura în care acest lucru este rezonabil posibil.


13.2. Pentru a exercita dreptul de retragere Clientul trebuie să notifice Amika Hub privind decizia de retragere înainte de expirarea perioadei derăzgândire. Se poate face acest lucru în diferite moduri:

a. Prin chatul Amika Hub online

b. Prin formularul Amika Hub online

c. Folosind adresa de e-mail contact@amikahub.ro


Conditii de returnare prin exercitarea dreptului de retragere:

- este recomandat ca produsele să fie returnate în ambalajul original, în măsura în care acest lucru este rezonabil posibil, sau reambalat in cutii potrivite, care sa protejeze produsul de eventuale loviri cauzate de transport;

- toate articolele returnate trebuie să fie dezasamblate;

- produsul sa contina toate componentele, sa nu fie folosite sau deteriorate din vina Clientului


 

Este necesară furnizarea a cât mai multor informații posibil, pentru o identificare corectă:

 - Codul SKU (referința produsului vizibilă pe cutie/pagina produsului) pentru articolul pe care Clientul dorește sa-l returneze

 - Motivul pentru care Clientul doreste să returneze articolul

 - Informații despre articol dacă se află în cutia originală, dacă nu, Clientul trebuie să furnizeze dimensiunile cutiei în care articolul a fost reambalat. Este obligatoriu ca toate articolele returnate să fie dezasamblate.

 - Dacă Clientul a descoperit orice daune și acesta este motivul principal al cererii de returnare, Amika Hub va solicita fotografii datate cu daunele constatate. Aceste fotografii  vor fi de folos apentru identificarea cauzei problemei și prevenirea ca acest lucru să se repete în viitor.


13.3. După primirea notificării de retragere, Amika Hub va contacta Clientul pentru a stabili data și locul de unde să fie ridicat produsul GRATUIT în ambalajul original și în aceleași condiții în care a fost primit. Clientul are obligația legala de a avea grijă de produse în timpul în care se află în posesia lui. Dacă nu se respectă această obligație, Amika Hub are drept la acțiune împotriva Clientului pentru despăgubire.

Clientul trebuie sa stie ca cea mai mare parte a produselor sunt livrate din Olanda si Amika Hub are obligatia ca produsele returnate sa ajunga la adresa de unde au fost livrare. Daca Clientul returneaza articolele, fara sa stabileasca in prealabil cu Amika Hub conditiile de returnare, va trebui sa ia in considerare costurile de expediere pentru retururi. Aceste costuri sunt estimate intre 30,00 EUR. - 250,00 EUR, in functie de volumul si greutatea coletului. Clientul trebuie sa stie ca, in aceste conditii, pe langa costurile de transport pentru retur, va suporta și riscurile aferente procesului de retur (de exemplu: produs pierdut sau distrus în tranzit etc.).

Notă: dacă Clientul returneaza produsele înainte de a specifica faptul că doreste să utilizeze dreptul legal de retragere, atunci coletul returnat trebuie să fie furnizat cu o declarație clară, care să indice că se doreste utilizarea dreptului de retragere. Este necesar să se indice pe ambalaj că este un retur din cauza retragerii.

De exemplu, prin imprimarea și atașarea formularului pentru retragere cu model european. Clientul este rugat sa furnizeze chitanța de expediere, inclusiv numărul de Urmărire și Localizare, dacă utilizeaza dreptul legal de retragere.


Excepții de la dreptul legal de retragere nu se aplică la:

- produse care se alterează rapid sau au un termen de valabilitate limitat.

- produse care nu sunt potrivite pentru a fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror sigiliul a fost rupt după livrare (de exemplu: cosmetice).

- produse personalizate sau produse care sunt destinate în mod clar unei anumite persoane (de exemplu: un tricou imprimat conform specificațiilor dumneavoastră).

- înregistrări audio și video și software de calculator al căror sigiliul a fost rupt după livrare (de exemplu: un DVD sigilat care conține un anumit film).

- produse care, după livrare, sunt amestecate irevocabil cu alte articole datorită naturii lor (de exemplu: benzină după umplerea rezervorului).

- băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea unei achiziții de către client, dar a căror livrare poate avea loc doar după treizeci de zile sau mai mult și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora comerciantul nu are nicio influență (de exemplu: vinuri speciale de sezon).

- ziare individuale, reviste sau periodice.


13.5. În cazuri rare, este posibil ca specificațiile produsului să se schimbe. În acest caz, Amika Hub va contacta Clientul pentru a oferi o alternativă similară cu produsul original. Clientul poate refuza produsul oferit dacă nu corespunde nevoilor sale. In acest caz se va stabili data si locul pentru ridicarea produsului si suma plătităva fi rambursată, în conformitate cu politica Amika Hub de restituiri în secțiunea Restituiri de mai jos. 


13.6. Dacă Clientul crede că a primit produsele cu defect, deteriorate sau alt produs, trebuie să informeze Amika Hub într-o perioada de timp rezonabilă. Clientul nu face demersuri pentru returnarea produsul, înainte de a lua legătura cu Amika Hub. Soluțiile oferite de Amika Hub pot fi:

 - repararea produsului;

 - înlocuirea produsului;

 - rambursarea sumei plătite.


Articolul 14 – Rambursările


Dacă Clientul anulează o comandă în conformitate cu secțiunea de mai sus „Returnări”, Amika Hub va returna suma plătită – vezi si art. 8.8., 8.9., 8.10. (Comanda online) - după ce produsele comandate au fost returnate. Rambursarea se va face pe cardul utilizat la plata comenzii și, după cum este menționat la art. 13.1. si art 13.3. (Returnari), este supusă reglementarilor stabilite pentru bunurile deteriorate la returnare sau pentru care Amika Hub a stabilit colectarea.


Articolul 15 – Garanția legală


15.1. Amika Hub garantează că orice produs achiziționat prin intermediul site-ului www.amikahub.ro este în conformitate cu contractul relevant de vânzare, în cursul unei perioade de minim 2 ani de la livrarea acestuia, în conformitate cu legislația Uniunii Europene. Conformitatea cu contractul de vânzare atestă că produsele sunt conforme cu descrierea de pe site, sunt potrivite pentru scopurile pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip și prezintă calitatea și performanța care sunt normale și de așteptat, în mod rezonabil. Această garanție legală acoperă, de asemenea, daune care pot apărea în timpul transportului.


15.2. Un produs este defect dacă este incomplet, deteriorat sau rupt sau dacă nu funcționează corect sau nu poate fi folosit așa cum este descris de vânzător.

15.3. Cumpărătorul are datoria de a investiga, ceea ce înseamnă că este de așteptat să întrebe vânzătorul dacă produsul este potrivit pentru utilizarea pe care intenționezi să i-o dai. Dacă primește un produs nesigur, are dreptul la o reparație gratuită, o înlocuire parțială sau un produs nou.

15.4. Cumpărătorul nu poate alege întotdeauna între o reparație gratuită, o înlocuire parțială sau un produs nou, deoarece amikahub.ro își rezervă dreptul de a alege soluția oferită. În cazul în care apare o problemă de garanție într-un interval de timp rezonabil, dacă produsul a fost utilizat în scopul destinat, amikahub va rezolva această problemă.

15.5. Cumpărătorul trebuie să rețină că daunele cauzate de condițiile meteorologice nu sunt acoperite de garanție. Prin urmare, nu se pune problema unei deteriorări sau a unui articol care nu funcționează.
Compania de asigurări poate rezolva acest tip de problemă.

15.6. Cumpărătorul poste folosi serviciul nostru clienți pentru a trimite o cerere de garanție; dacă problema este acoperită de garanția legală standard, amikahub va rezolva problema oferind cea mai bună soluție, prin furnizarea de piese de schimb, a unei rambursări parțiale sau a unui produs nou.



15.2. În cazul unei lipse de conformitate, Clientul are dreptul de a avea produsele aduse în conformitate, gratuit, prin reparare sau înlocuire sau, în cazul în care acest lucru este imposibil, prin reducere de preț sau rambursare. În cazul în care produsul achiziționat este deteriorat, Clientul este rugat sa contacteze serviciul de clienți Amika Hub. Această garanție legală nu afectează sau interferează cu oricare alte drepturi ale Clientului pe baza legilor și reglementărilor naționale.

Drepturile Clientului în ceea ce privește garanția legală devin nule în cazul în care orice parte, alta decât producătorul, sau orice alt service de reparații care nu a fost desemnat de Amika Hub, modifică produsul.


Articolul 16 – Procedura de reclamație


16.1. Antreprenorul are o procedură de reclamație, în cazul căreia clienții au fost suficient de informați, și tratează reclamația în conformitate cu această procedură de reclamație.


16.2. Pentru informații cu privire la comenzile înregistrate, sugestii, reclamații, întrebări sau nelămuriri, Clientul poate folosi adresa de e-mail contact@amikahub.ro.


16.3. Reclamațiile legate de executarea acordului trebuie să fie descrise, în mod complet și clar, într-un interval rezonabil de timp după ce clientul a observat defectele.


16.4. Reclamațiile depuse către antreprenor vor primi răspuns în termen de 14 zile de la data primirii. Dacă o reclamație are un timp de prelucrare prelungit, antreprenorul va răspunde în termen de 14 zile cu o confirmare de primire și o indicație a momentului în care clientul se poate aștepta la un răspuns mai detaliat.


16.5. Clientul ar trebui să permită antreprenorului timp de cel puțin 4 săptămâni să rezolve reclamația în consultare reciprocă. După această perioadă, se ridică un litigiu care este eligibil pentru soluționarea acestuia.

Dacă Clientul nu este satisfăcut de tratarea reclamației, poate prezenta reclamația către Disputes Committee prin intermediul European ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

 

Articolul 17 – Drepturi de proprietate


17.1. Prin acceptarea Termeni și Condiții Generale Amika Hub, Clientul recunoașteși este de acord cătoate drepturile de autor și altă proprietate intelectuală sunt puse la dispoziție doar pentru uz personal și rămân proprietatea Amika Hub în orice moment.


17.2. Utilizatorul site-ului poate descărca sau copia conținutul sau materialele de pe site-ul www.amikahub.ro doar ca suport pentru uz personal. Copierea, reproducerea, publicarea, distribuirea sau afișarea conținutului sau a materialelor prezentate pe site pentru orice altă utilizare sunt ilegale și sunt interzise prin lege.

Conținutul și alte materiale de pe site-ul www.amikahub.ro sunt disponibile doar pentru uz personal și nu trebuie copiate sau folosite, cu excepția cazului in care existăaprobare autorizată scrisă de unul dintre reprezentanții Amika Hub.


Articolul 18 – Răspundere


18.1. Sub rezerva din această secțiune intitulată Răspundere, dacă Amika Hub nu reuseste să respectTermenele, va fi răspunzătoare fată de Client numai pentru prețul de achiziție al produselor.

18.2. Sub rezerva din aceasta secțiune intitulata Răspundere, Amika Hub nu va fi raspunzatoare pentru pierderile care rezultă din incapacitatea noastră de a ne conforma acestor Termene care se încadrează în următoarele categorii: pierderi de venit sau venituri; pierderea de afaceri; pierdere de profit; pierderea economiilor anticipate; pierderea de date; pierderea fondului comercial sau reputație; pierdere de timp la birou; sau orice pierderi speciale sau indirecte sau pierdere a fondului comercial sau reputația.


18.3. Amika Hub nu ofera niciun fel de garanții directe sau indirecte că:

 - Serviciul va fi potrivit cerințelor clientului;

 - Serviciul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;

 - Produsele/serviciile obținute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerințelor sau așteptărilor clientului.


18.4. Nimic din acest acord nu exclude sau limitează răspunderea noastră pentru deces sau vătămare corporală cauzate de neglijența noastră; frauda sau înșelăciune săvârșităcu intenție; orice încălcare a obligatiilor impuse de Secțiunea 12 din Legea vânzării bunurilor din 1979; produse cu defecte în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor din 1987; sau orice altăproblemă pentru care ar fi ilegal din partea noastrăpentru a exclude sau încercarea de a exclude răspunderea noastră.


18.5. Chiar dacă vom face eforturi rezonabile pentru a asigura că site-ul nostru respectătoate standardele de securitate aplicabile, nu poate fi considerat responsabil pentru accesul neautorizat de informații pe care ni le furnizați prin intermediul site-ului nostru.

In cazul în care oricare dintre acești Termeni sau orice prevederi ale Contractului sunt determinate de orice autoritate competentă ca fiind nevalide, ilegale sau inaplicabile, pentru orice măsură, un astfel de termen, condiție sau prevedere în acest sens va fi separat de termenii, condițiile rămase și prevederile care vor continua să fie valabile în măsura permisăde lege.


Articolul 19 - Review-uri si ratinguri


19.1. Scrierea de Review-uri, Comentarii se poate face de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători în secțiunea „Meniu - Opiniile vizitatorilor - Adăugați un comentariu” după ce aceștia s-au logat în contul Amika Hub. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.


19.2. În momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/Întrebare pe site-ul amikahub.ro, Clientul acordă Amika Hub o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vanzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.


19.3. Fiecare Client, în momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:

 - să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promotionale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;

- să folosească doar limba română;

- să utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Client;

- să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

 - să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site, fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;

sa nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

 - să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoarăaceeași activitate comercială ca și Vanzătorul;

 - să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vanzător sau să înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebari/ care să conțină materiale de natură publicitară;

 - să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/ ca mijloc de comunicare cu Vanzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzătorului înscrise pe Site.


19.4. Pe lângă o evaluarea realistă, în momentul înscrierii unui Review, Clientul va adăuga și un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreunăcu Ratingurile corespunzătoare lor, vor influența Ratingul general al produsului sau serviciului. Astfel, un Review însotit de un Rating mare duce la o crestere a Ratingului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Ratingului general.


19.5. Când un Review/Comentariu/Întrebare este semnalat de către un Client ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vanzător pentru a determina dacă încalcă Termeni și Condiții Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupăexaminarea acestora de către Vânzător.


19.6. În cazul în care Vanzătorul constată încălcarea Termenelor si Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Clientului de a înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări în secțiunea „Review-urile mele”. Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție https://amikahub.ro/detalii-de-contact. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.


Articolul 20- Dispozitii finale


20.1. Amika Hub își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum și orice conținut fără notificare prealabilă a Membrului sau Clientului.


20.2. În limita prevederilor Termeni și Condiții, Amika Hub nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul site-ului.

20.3. Amika Hub își rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice naturăși/sau legături pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislației în vigoare.


Articolul 21 - Contact si alte informatii


21.1. În cazul în care există întrebări sau sugestii în legătură cu Amika Hub, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0726.681.599, de Luni panăVineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la contact@amikahub.ro, cu timp de răspuns maxim 24 ore.


21.2. Orice comentarii, întrebări, feedback, idei, sugestii sau alte comunicări sau informații despre sau referitoare la site-ul www.amikahub.ro, funcționalitatea sau îmbunătățirea acestuia vor rămâne proprietatea SC AMIKA HUB SRL.


21.3. Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal poate fi contactat la adresa de e-mail: contact@amikahub.ro.



 



spacer
Website detinut de AMIKA HUB S.R.L., CIF: RO45931360, Reg.Com: J35/1552/2022
anpc-sal

SOL

amikahub.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptarea politicii de utilizare cookies. Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.