Termeni și Condiții Generale Amika Hub
Articolul
1 - Definiții
Articolul 2 -
Aplicabilitate
Articolul 3 - Contact
client
Articolul
4 - Newsletter si alerte
Articolul
5 - Politica protejare date
Articolul 6 - Politica utilizare
Cookie
Articolul
7 - Produse
Articolul 8 - Comanda
online
Articolul 9 - Plata online
Articolul 10 - Securitate
Articolul 11 - Livrare
Articolul 12 - Corectitudine conținut
Articolul 13 - Returnări
Articolul 14 - Rambursările
Articolul 15 - Garanția legală
Articolul 16 - Procedura de reclamație
Articolul 17 - Drepturi de proprietate
Articolul 18 - Răspundere
Articolul 19 - Review-uri si
ratinguri
Articolul 20 - Dispozitii
finale
Articolul 21 - Contact si alte informatii
Articolul 1 -
Definiții
Compania privată cu răspundere limitată Amika Hub, cu sediul în Timișoara,
str. Memorandului, Nr. 47, J35/1552/2022, CUI RO45931360, organizată în baza
legii române – denumită si VÂNZĂTOR.
SITE
Domeniu amikahub.ro si subdomeniile acestuia.
CONȚINUTare următoarea definitie:
Toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel
accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
Conținutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR săi de către Amika Hub prin mijloace
electronice și/sau
orice alt mijloc de comunicare disponibil;
Orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator al Amika
Hub UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contactare, specificate sau
nu de către
acesta;
Informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de Amika
Hub într-o
anumită perioadă;
Informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Amika Hub are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioadă;
Date referitoare la Amika Hub, sau alte date privilegiate
ale acesteia.
UTILIZATOR
Orice vizitator al SITE-ului.
MEMBRU
Persoana fizică care
are sau obține acces la CONȚINUT,
prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau în baza unui acord de utilizare între Amika Hub și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.
CLIENT
Un UTILIZATOR care procedează la achiziționarea unui articol prin intermediul
SITE-ului.
COMANDA
Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și
Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului,
prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri
de pe Site.
DOCUMENT
Prezentele Termeni și Condiții.
COMUNICĂRI COMERCIALE
Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / telefonic / webpush
etc.) conținând informații generale și
tematice, informații cu privire la produse
similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat/vizualizat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea "Cont/Coșul meu”, precum și
alte comunicări comerciale, cum ar fi
cercetări de piață și/sau
sondaje de opinie.
CONTRACT la distanță
Conform definiției
cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014
privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și
pentru modificarea și
completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus
Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist și consumator în
cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanța organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și
inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
DATE CU
CARACTER PERSONAL
Orice informație
privind o persoană fizică identificată sau identificabilă ("persoana vizată”); în principiu, reprezintădate personale: numele și prenumele persoanei,
domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numărul de
telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare
etc.;
OPERATOR DE
DATE CU CARACTER PERSONAL
Înseamnă persoana fizică sau juridică,
autoritatea publică, agenția sau alt
organism care, singur sau împreună cu
altele,
stabilește scopurile și
mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
CONSIMȚĂMÂNTal persoanei vizate
Înseamnă orice manifestare de voință liberă,
specifică, informatăsi lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care
aceasta acceptă, printr-o, declarație
sau printr-o acțiune fărăechivoc, că datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
PRELUCRARE
Orice operațiune/set
de operațiuni asupra datelor cu caracter personal (cu
sau fără utilizarea de
mijloace automatizate), respectiv colectarea, înregistrarea,
organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea,
consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispoziție,
alinierea, combinarea, restricționarea, ștergerea,
distrugerea etc. (reprezentând orice fel
de operațiune în legătură cu datele personale);
NEWSLETTER /
ALERTĂ
Mijlocul de
informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau
promoțiilor desfășurate
de către Amika Hub într-o
anumită perioadă,
fără nici un
angajament din partea Amika Hub cu referire la informațiile
conținute de acesta.
TRANZACȚIE
Încasare
sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea
unui produs/serviciu de către Amika Hub
către Client, prin utilizarea serviciilor
procesatorului de carduri agreat de către Amika Hub
sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
Articolul 2 –
Aplicabilitate
2.1. Acești termeni și condiții se
aplică la comandarea și achiziționarea de produse de la Amika Hub prin
intermediul SITE-ului.
2.2. Clientul care plasează o comandă
pentru un produs oferit de Amika Hub în cadrul SITE-ului acceptă
aplicabilitatea Termenilor și
Condițiilor Generale Amika Hub.
2.3. Abaterile de la prevederile
acestor Termeni și Condiții Generale Amika
Hub pot fi consemnate în scris. Restul dispozițiilor vor rămâne în vigoare
și aplicabilitate deplină.
2.4. Amika Hub are dreptul de a
schimba acești Termeni și Condiții
Generale Amika Hub. Condițiile modificate vor fi aplicabile de îndată ce
vor fi publicate pe site. Dacă un cumpărător plasează o comandă, acesta acceptă
astfel aplicabilitatea acestor termeni și condiții.
Articolul 3 -
Contact client
3.1. Amika Hub publică pe site datele complete si
corecte de identificare si contactare de către orice Utilizator, Membru
sau Client.
3.2. Clientul trebuie să îndeplinească cel puțin
următoarele cerințe:
Clientul trebuie să aibă un cont de client pe
www.amikahub.ro;
Clientul are vârsta de cel puțin 18 ani;
Clientul poate fi contactat prin e-mail.
3.3. Clientul nu are dreptul să îi lase pe alții să
îi folosească propriul cont.
3.4. Clientul declară că acționează în conformitate
cu Termenii și Condițiile Generale Amika
Hub și cu toate legile și reglementările aplicabile.
3.5. La plasarea unei comenzi pe
site, se vor solicita date personale ce includ (fără limită) numele complet, adresa,
codul poștal, adresa actuală și adresa de email. Informațiile personale vor fi folosite în conformitate cu termenele
Politica de Confidențialitate Amika Hub. Fiind de acord cu aceste Termene, Clientul confirmă că a citit, înțeles și este de acord cu aceste
termene ale Politicii de Confidențialitate. Clientul este responsabil pentru acuratețea
datelor din contul propriu.
Articolul 4 - Newsletter si alerte
4.1. În momentul în care, Membrul sau Clientul își crează un Cont pe Site, acceptând Documentul (Termeni și Condiții), acesta are dreptul de a-și exprima sau nu acordul cu privire la
primirea de newsletter și/sau alerte
din partea Amika Hub prin modalitate electronică și/sau
telefonică, incluzândși comunicări prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin
anunțuri pe site.
4.2. Datele
preluate de la Membru în scopul
expedierii de newsletter și/sau
alerte, pot și vor fi
folosite de către Amika Hub
in limitele Politicii de confidențialitate.
4.3. Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor de către Membru sau Client se poate face în orice moment:
a.) Folosind
legătura special
destinată din cadrul
oricăror
newslettere și/sau alerte
primite (în partea de
jos a e-mail-ului in secțiunea „Click
aici pentru dezabonare”), acolo unde această opțiune
este tehnic posibilă;
b.) Prin
contactarea Amika Hub la datele afișate
pe site, la secțiunea „Contact”
fără nicio obligație ulterioara a vreunei părți
fată de cealaltă sau fără ca vreo parte să poatăsă pretindă celeilalte daune-interese.
4.4. Retragerea
consimțământului
cu privire la primirea newsletter-lor și/sau
alertelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul
document și se produce
efecte doar pentru viitor ulterior comunicării intenției de retragere.
4.5. Amika Hub își rezervă atât dreptul de a
selecționa
persoanele cărora le va
trimite newslettere și/sau alerte,
cat și dreptul de a
elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care și-a exprimat anterior consimțământul de a
primi newslettere și/sau alerte,
fără nici un angajament ulterior din partea Amika
Hub, sau a vreunei notificări
prealabile a acestuia.
4.6. Amika Hub nu
va include în newslettere și /sau alerte transmise Membrului sau
Clientului nici un alt fel de material publicitar sub formă de conținut
care să facă referire la vreun terț care nu este partener comercial al Amika Hub,
la momentul expedierii newsletterelor și
/sau alertelor.
Articolul 5 – Politica protejare date
5.1. Politica
privind confidentialitatea site-ului www.amikahub.ro este pusa la dispozitie de
catre AMIKA
HUB SRL definit ca furnizor de servicii in acest document.
5.2. Aceasta instiintare
privind confidentialitatea datelor cu caracter personal este publicata in
temeiul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al
Consiliului din 27 Aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie
a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general
privind protectia datelor).
Furnizorul de
servicii respecta confidentialitatea Clientului si se angajeaza sa ii protejeze
datele cu caracter personal.
5.3. Instiintarea
de confidentialitate are scopul de a informa Clientul cu privire la modul in
care datele cu caracter personal ii sunt protejate atunci cand viziteaza www.amikahub.ro
si de a-l informa despre drepturile de confidentialitate pe care le are, dar si
despre modul in care legea aplicabila il protejeaza.
Aceasta
instiintare privind confidentialitatea este furnizata intr-un limbaj usor de
inteles, astfel incat sa usureze navigarea in urmatoarele sectiuni cheie.
a.) Informatii
privind protectia datelor
Aceasta
instiintare de confidentialitate are scopul de a oferi informatii despre
cum furnizorul de servicii colecteaza si
proceseaza datele cu caracter personal ale Clientului prin utilizarea site-ului
amikahub.ro, inclusiv orice date furnizate atunci cand Clientul acceseaza site-ul
ca Utilizator, Membru sau Client.
Amikahub.ro nu se adreseaza copiilor si nu colecteaza cu
buna stiinta date referioare la copii.
Furnizorul de
servicii este inspectorul si este responsabil de datele cu caracter personal.
Clientul are
dreptul de a face o plangere/sesizare oricand la ANSPDCP (Autoritatea Nationala
de Supraveghere a Prelucarii Datelor cu Caracter Personal) autoritatea de
supraveghere a datelor cu caracter personal din Romania.
www.amikahub.ro
poate contine link-uri catre terti, plugin-uri si aplicatii in diverse limbaje
de programare. Accesarea acestor link-uri externe, activarea anumitor
optiuni dar si implementarea unor aplicatii sau plugin-uri, va permite tertilor
sa colecteze sau sa stocheze datele cu caracter personal ale Utilizatorului. Amika
Hub nu controleaza aceste webiste-uri terte si nu este responsabila pentru
notificarile/declaratille sau politica lor de confidentialitate.
b.) Date cu caracter
personal colectate de Amika Hub
Prin datele
sau informatiile cu caracter personale se face referire la informatiile cu
ajutorul carora se poate identifica o persoana. Nu sunt incluse datele in care
identitatea a fost stearsa (date anonime).
Este posibil
sa fie colectate, folosite, stocate si transferate diferite tipuri de date cu caracter
personal. Datele sunt grupate dupa cum urmeaza:
- Datele de identitate includ (nume,
prenume, nume de utilizator sau un identificator similar, apleativ)
- Datele de contact includ(adresa de
facturare, adresa de livrare, adresa de email, numarul de telefon)
- Date financiare includ(cont bancar)
- Date privind
tranzactiile includ (detalii despre modalitatea de plata
aleasa, detalii necesare privind achizitionarea
produselor/serviciilor furnizare de Amika Hub)
- Date tehnice includ
(internet protocol, adresa IP, datele de autentificare, tipul si versiunea de browser, fusul orar, sistemul de operare,
tipul de platforma si alte tehnologii sau dispozitive folosite pentru a accesa website-ul)
- Datele profilului includ (numele
de utilizator si parola, achizitiile si comenzile Clientului, interesele si preferintele Clientului,
feedback-uri, rezultatele sondajelor)
- Datele de utilizare includ (informatii
despre cum utilizeaza Clientul website-ul, produsele sau serviciile)
- Datele de marketing si
comunicari includ (preferintele Membrului in privinta
marketing-ului Amika Hub sau al
tertilor si preferintele pentru comunicari)
De asemenea, se pot colecta,
folosi si stoca date agregate precum date statistice si demografice in orice scop. Datele agregate pot deriva din datele cu
caracter personal, dar din punct de vedere legislativ nu sunt considerate date cu
caracter personal deoarece acest tip de date nu dezvaluie direct sau indirect identitatea Utilizatorului.
Amika Hub nu colecteaza nicio
categorie speciala de date cu caracter personal despre utilizatorul site- ului (aceasta categorie include detalii
cu privire la rasa sau etnie, religie sau credinta, orientare sexuala, optiuni politice si alte
informatii sensitive). De asemenea, nu colecteaza nici o informatie despre condamnarile penale sau infractiuni.
Nefurnizarea datelor cu caracter personal
In situatiile in care este
necesara colectarea datelor cu caracter personal prevazute prin lege sau in cadrul prevederilor contractuale cu Utilizatorul/Membrul/Clientul
si acesta nu reuseste sa furnizeze aceste
date, atunci cand se solicita, este
posibil ca Amika Hub sa nu poata executa serviciile sau livra produsele contractate sau pe cale
sa fie contractate. In aceasta eventualitate, este posibil ca Amika Hub sa anuleze o comanda, un
produs sau un serviciu furnizat de Amika Hub, caz n care Clientul va primi notificare.
c.) Modalitati de
colectare a datelor cu caracter personal
Site-ul
www.amikahub.ro utilizeaza diferite metode pentru a colecta date de la si
despre Utilizator/Membru/Client, inclusiv prin:
Internactiuni directe.
Este posibil ca
Utilizatorul/Membrul/Clientul sa furnizeze date cu caracter personal (Date de
Identitate, Date de Contact, Date Financiare) prin completarea unor
formulare sau prin corespondenta cu Amika Hub
prin telefon, posta, email sau alte
interactiuni directe. Acest tip de interactiuni includ datele personale furnizate la:
- Comandarea sau
achizitionarea de produse sau servicii oferite de Amika Hub;
- Crearea un
cont pe www.amikahub.ro;
- Abonarea la
serviciile sau informarile Amika Hub;
- Solicitarea
trimiterii campaniilor de marketing de catre Amika Hub;
- Inscrierea
intr-un concurs, promotie sau sondaj oferite de Amika Hub;
- Oferire
feedback.
Tehnologii sau interactiuni automatizate: in masura in
care Utilizatorul interactioneaza cu site-ul www.amikahub.ro, este posibil sa fie
colectate in mod automat Datele Tehnice despre dispozitivele folosite, actiuni
si modele de navigare. Sunt colectate aceste date cu caracter personal prin
folosirea cookie-urilor, sesiunilor pe servere sau alte tehnologii similare.
Partile terte sau sursele disponibile
publicului larg:este posibil ca Amika Hub sa primeasca date
cu caracter personal despre Utilizator prin intermediul diverselor parti terte
(si surse publice) dupa cum sunt enuntate mai jos:
- Date tehnice furnizate de
urmatoarele parti terte:
Furnizorii de
servicii/date de analiza (Google Analytics, Google Analytics Ecommerce,
StatCounter si alte sisteme de monitorizare);
Retele si
canale de promovare (Google Adwords, Google Remarketing, sisteme de afiliere,
Social Media, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube si alte retele de
socializare folosite);
Website-urile
agregatoare de oferte sau comparatoarele de preturi (Compari.ro, ShopMania.ro, Cauti.ro.
Okazii.ro, Price.ro).
- Solutii si servicii de chat
online (SmartSupp)
- Procesatori de
plati online cu cardul (NETOPIA - mobilPay, EuPlatesc, PlatiOnline)
- Sisteme de
facturare in cloud
- Sisteme de
emitere automata a AWB-urilor pentru firmele de curierat
d.) Utilizarea
datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Utilizatorului vor fi utilizate doar in limitele
legislative permise. In majoritatea cazurilor, datele cu caracter personal vor
fi folosite in urmatoarele situatii:
- In cazul in care trebuie se incheie
un Contract intre Amika Hub S.R.L. si Client;
- In cazul in care datele cu
caracter personal sunt necesare pentru interesele legitime ale Amika Hub (sau
ale partilor terte) iar interesele si drepturile fundamentale ale
Utilizatorului nu depasesc interesele legitime ale societatii Amika Hub S.R.L..
- In cazul in care este necesara
respectarea obligatiilor si prevederilor legale.
- In general, Amika hHub nu ne
bazeaza pe consimtamant ca baza jurdica pentru a prelucra datele cu caracter personal ale Utilizatorului decat in
legatura cu transmiterea acestor date catre partile terte pentru comunicari directe de email
marketing sau prin mesaje text.
- Utilizatorul/Membrul/Clientul
site-ului poate contacta oricand Amika Hub, in vederea retragerii acestui acord
de comunicare prin marketing prin intermediul formularului de contact de pe
site.
Scopurile in care sunt folosite datele cu
caracter personal: este de
retinut faptul ca pot fi procesate datele cu caracter personal pentru mai mult
de o baza legala, in functie de scopul specific pentru care sunt folosite
datele. Utilizatorul poate contacta Amika Hub in cazul in care sunt necesare
mai multe detalii despre anumite baze legale pe care se bazeaza in privinta procesarii
datelor cu caracter personal ale Utilizatorului, in cazul in care mai mult de
un scop a fost enuntat mai jos:
Scop /
Activitate- Pentru inregistrarea unui client nou:
- Tipuri de date
- Date de identitate, Date de contact
- Baza legala de
prelucrare - Date necesare pentru exercitarea unui contract cu Clientul.
Scop / Activitate- Pentru
a procesa si livra comanda, incluzand:
-
Gestionarea platilor, comisioanelor si taxelor
-
Colectarea si/sau recuperarea sumelor de bani datorate
Tipuri de date - date de identitate,
date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari.
Baza legala de
prelucrare:
- Date necesare
pentru exercitarea unui contract cu Clientul.
- Date necesare
pentru interesul legitim al Amika Hub S.R.L.(pentru a recupera datoriile fata
de Amika Hub, daca este cazul).
Scop / Activitate- Pentru
a gestiona relatia cu Amika Hub S.R.L., inclusiv:
-
Instiintari privind modificarile aduse termenilor privind politica de
confidentialitate.
-
Cererea unei recenzii sau efectuarea unui studiu de piata.
Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind
tranzactii, date de marketing si comunicari
Baza legala de prelucrare:
- Date necesare
pentru exercitarea unui contract cu Clientul.
- Date necesare
pentru ca Amika Hub sa se conformeze unei obligatii legale.
- Date necesare
pentru interesul nostru legitim al Amika Hub (pentru a actualiza baza de date si pentru a observa
modul in care clientii utilizeaza produsele/ serviciile Amika Hub.
Scop /
Activitate- Pentru a putea participa la un concurs cu tragere
la sorti, o competitie sau un sondaj
Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Datele
profilului, Date de utilizare, Date de marketing
si comunicari.
Baza legala de prelucrare:
- Date necesare
pentru exercitarea unui contract cu Clientul.
- Date necesare
pentru interesul nostru legitim al Amika Hub (pentru a observa modul in care
clientii utilizeaza produsele/ serviciile Amika Hub).
Scop /
Activitate- Pentru a gestiona si proteja afacerea societatii
Amika Hub si site-ul www.amikahub.ro (inclusiv solutionara eventualelor
probleme tehnice, analiza datelor, testare, mentenanta sistemului, suport,
raportare si date de gazduire, bunuri si servicii care ar putea fi de interes
pentru Utilizator.)
Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Date tehnice,
Date de utilizare, Datele profilului.
Baza legala de prelucrare: Date necesare
pentru interesul legitim al Amika Hub (pentru a desfasura activitatile companiei, pentru a
furniza servicii de administrare si servicii IT, securitatea retelelor, pentru a preveni frauda, in contextul unei
restructurari a companiei).
Este posibil ca
Amika Hub sa foloseasca datele cu caracter personal ale
Utilizatorului/Membrului/Clientului (Datele de Identitate, Datele de Contact,
Datele Tehnice, Datele de Utilizare, Datele Profilului) pentru a-si forma o
opinie asupra a ceea ce urmareste sa achizitioneze sau sau prezinta interesa
pentru Utilizator. Acesta este modul in care Amika Hub poate decide ce produse,
servicii sau oferete pot fi relevante pentru Utilizator.
Amika Hub va
solicita consimtamantul expres inainte de a furniza datele cu caracter personal
catre orice tert din exteriorul furnizorului de servicii in scopuri de
marketing.
Renuntare
Utilizatorul/Membrul/Clientul
poate solicita incetarea trimiterii mesajelor de marketing in orice moment prin autentificarea in contul create pe
site-ul www.amikahub.ro si verificarea sau debifarea casetelor relevante pentru a-si ajusta preferintele
privind comunicarile de marketing sau selectand link-urile de renuntare prezente in orice mesaj
de marketing trimis sau folosind formularul de contact.
In cazurile in care Clientul
renunta la primirea mesajelor de marketing, aceasta optiune de renuntare nu se aplica si pentru datele cu
caracter personal furnizate ca urmare a achizitiei unor bunuri sau servicii, garantii sau alte tranzactii.
Cookie-uri
Utilizatorul poate seta
browserul sa refuze anumite cookie-uri sau toate cookie-urile. De asemenea poate seta browserul sa il
avertizeze atunci cand website-urile seteaza sau acceseza cookie-uri. In cazul in care Utilizatorul refuza sau
dezactiveaza cookie-urile browserului, acesta trebuie sa stie ca anumite sectiuni ale website-ului pot deveni
inaccesibile sau nu vor functiona corespunzator.
Pentru mai multe informatii
dspre cookie-urile folosite de site-ul www.amikahub.ro, se poate consulta Politica de utilizare a cookie-urilor.
Modificarea scopului de colectare
Vom folosi datele dvs. cu
caracter personal pentru scopurile pentru care le colectam, cu exceptia cazului in care consideram in mod rezonabil ca
trebuie sa le folosim dintr-un alt motiv, iar motivul este compatibil cu scopul initial. Daca
doriti sa primiti o explicati cu privire la modul in care prelucrarea noului scop este compatibil cu scopul original,
va rugam sa ne contactati.
e). Comunicarea datelor cu caracter personal
Daca va fi
necesar ca Amika Hub sa foloseasca datele cu caracter personal ale
Utilizatorului pentru un scop independent, acesta va fi anuntat si i se vor
explica bazele legale care permit acest lucru.
Datele cu
caracter personal ale Utilizatorului pot fi prelucrate fara acordul sau consimtamantul
acestuia in conformitate cu regulile de mai sus, in cazul in care acest lucru
este nesar sau permis de lege.
Este posibil ca
Amika Hub sa furnizeze datele cu caracter personal ale Utilizatorului catre
partile prezentate mai jos, in scopul stabilit in tabelul de la punctul "e".
- Parti terte interne asa cum
sunt definite in Termeni si definitii;
- Parti terte externe asa cum
sunt definite in Termeni si definitii;
- Anumite parti terte asa cum
este mentionat la punctul "e";
- Parti terte cu care Amika Hub poate
fuziona sau carora le poate vinde, transfera parti din afacerea sau din activele societatii. In cazul unei schimbari
organizationale, noii proprietari pot utiliza datele cu caracter personal in scopuri specifice si in conformitate cu
instructiunile Amika Hub.
Amika Hub solicita tuturor
partilor terte sa respecte securitatea datelor cu caracter personal ale Utilizatorului si sa trateze aceste date in conformitate cu
legea. Nu permite tertilor care furnizeaza servicii
sa utilizeze datele personale in scop propriu , ci li se va permite sa proceseze datele cu caracter personal in scopuri mentionate si in
conformitate cu instructiunile Amika Hub.
Amika Hub nu transfera datele cu
caracter personal ale Utilizatorului/Membrului/Clientului in afara Spatiului
Economic European (SEE).
f.) Securizarea
si stocarea datelor cu caracter personal
Amiika Hub a
aplicat masurile adecvate pentru prevenirea pierderii accidentale a datelor cu
caracter personal, utilizarea sau accesarea neautorizata, modificarea sau
dezvaluirea datelor cu caracter personal. In plus, s-a limitat accesul la
datele dvs. tuturor persoanelor din companie, cum ar fi angajatii,
agentii si alte parti terte. Ei vor procesa numai datele cu caracter personal
conform instructiunilor si vor face obiectul unei obligatii de
confidentialitate.
Amika Hub are
proceduri pentru a face fata oricaror incalcari ale datelor cu caracter
personal si va informa Utilizatorul si orice autoritate de reglementare
aplicabila despre o incalcare in cazul in care exista obligatia din punct de
vedere legal sa se procedeze astfel.
Amika Hub va
pastra datele cu caracter personal atata timp cat este necesar pentru a
indeplini scopurile, inclusiv scopurile satisfacerii oricaror cerinte legale,
contabile sau de raportare.
Pentru a
determina perioada adecvata de pastrare a datelor cu caracter personal, Amika
Hub va lua in considerare valoarea, natura si sensibilitatea datelor personale,
riscul potential cauzat de utilizarea neautorizata sau divulgarea acestora,
scopurile pentru care sunt procesate datele cu caracter personal.
Detalii despre
perioada de pastrare pentru aspectele diferite ale datelor cu caracter personal
(vor fi disponibile in politica Amika Hub de pastrare a datelor, pe care Utilizatorul
o poate solicita prin contactare sau prezentarea tabelului de la punctul "d"
de mai sus).
In anumite
circumstante Utilizatorul poate solicita stergerea datele: a se vedea
[Solicitarea stergerii datelor] de mai jos pentru alte informatii.
In anumite
circumstante Amika Hub are posibilitatea de a anonima date cu caracter personal
(astfel incat sa nu mai fie asociate cu Utilizatorul) pentru cercetare sau in
scopuri statistice, caz in care va transmite o informare fara nicio notificare
suplimentara.
g.) Drepturi Utilizatorului
si modalitate de exercitare a datelor cu caracter personal
In anumite
circumstante Utilizatorul are dreptul in conformitate cu legile ce privesc
protectia cu caracter personal al datelor sa solicite acest lucru prin
formularul de contact:
- Accesul la
datele cu caracter personal;
- Corectia
datelor cu caracter personal;
- Obiectul de
procesare al datelor cu caracter personal;
- Restrictii
privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Transferul
datelor cu caracter personal;
- Dreptul de a
retrage consimtamantul asupra datelor cu caracter personal.
Pentru mai
multe detalii, Utilizatorul poate accesa din "Meniu" Politica
protejare date cu caracter personal.
h.) Termeni si definitii
Baza legala-
Interesul legitim reprezinta interesul afacerii societatii Amika Hub in
conducerea si gestionarea acesteia pentru a-i permite sa ofere un impact potential
si a drepturilor Utilizatorului inainte de a prelucra datele cu caracter
personal ale acestuia pentru interesele proprii. Amika Hub nu foloseste datele
cu caracter personal pentru activitatile proprii (daca nu are consimtamantul
Utilizatorului sau daca nu este permis prin lege). Se pot obtine informatii
suplimentare despre cum societatea evalueaza interesele sale legitime impotriva
oricarui impact potential asupra Utilizatorului in ceea ce priveste anumite
activitati ce tin de contactarea acesteia.
Indeplinirea
contractului- reprezinta procesarea datelor cu caracter
personal acolo unde este necesar pentru performanta unui contract la care Utilizatorul
este parte sau pentru a lua masuri asupra cererii acestuia inainte de a incheia
un astfel de contract.
Indepinirea
unei obligatii sau unei reglementari legale- inseamna
prelucrarea datelor cu caracter personal in cazul in care sunt necesare
pentru respectarea unei obligatii sau reglementari legale in care Amika Hub
este supusa.
Partile terte
sunt considerate:
- Furnizori de
servicii (care actioneaza ca procesatori) din Romania ce furnizeaza IT si
servicii de administrare a sistemelor.
- Furnizorii
de produse ale societatii Amika Hub care pot face livrari directe catre Client.
- Consilieri
profesionisti (care actioneaza ca procesatori sau colectori comuni de date)
inclusiv avocati, bancheri, auditori si asiguratori dinRomaniace furnizeaza
servicii de consultanta, servicii juridice, servicii bancare, servicii de
asigurare, servicii contabile.
Drepturile Utilizatorului
sunt urmatoarele:
Solicita
accesul la datele sale cu caracter
personal- Acest drept ii permite Utlizatorului sa primeasca
o copie a datelor sale cu caracter personal pe care Amika Hub le detine despre acesta
si sa verifice daca aceste date sunt procesate conform normelor legislative.
Solicita
corectarea datelor
sale cu caracter personal pe care le detinem- Acest
lucru ii permite Utilizatorului sa
solicite corectarea oricaror date incomplete sau inexacte pe care Amika Hub le
detine despre acesta, fiind posibil sa fie necesara verificarea corectitudinii
datelor noi furnizate.
Solicita
stergerea datelor sale cu caracter personal -Acest lucru ii
permite Utilizatorului sa solicite societatii Amika Hub stergerea datelor cu
caracter personal, in cazul in care nu exista motive intemeiate privind
continuarea procesarii acestor date. De asemenea, are dreptul de a solicita
stergerea datelor sale cu caracter personal in cazurile in care a exercitat cu
succes dreptul sau de a se opune prelucrarii datelor cu caracter personal, in
situatiile in care au fost prelucrate informatiile acestuia in mod ilegal sau
in cazurile in care Amika Hub este obligata sa stearga datele personale in
conformitate cu legistaltia locala. Este posibil ca Amika Hub sa nu poata sa se
conformeze solicitarii Utilizatorului de a sterge datele cu caracter personal,
din motive juridice .
Obiectia fata
de procesarea datelor sale cu caracter personal- In cazul in
care Amika Hub se bazeaza pe un interes legitim (sau cele ale unei parti terte)
si exista o situatie particulara ce determina Utilizatorul sa obiecteze in ceea
ce priveste prelucrearea datelor sale cu caracter personal si in masura
in care ii sunt incalcate drepturile si libertatile fundamentale. De asemenea, are
dreptul sa obiecteze in cazul in care Amika Hub prelucreaza datele cu caracter
personal in scopuri de marketing direct.
Solicita
restrictia privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal- Acest lucru ii
permite Utilizatorului sa solicite suspendarea procesarii datelor sale cu
caracter personal in urmatoarele scenarii: (a) daca doreste sa stabileasca
acuratetea datelor; (b) daca utilizarea datelor este ilegala, dar nu doreste sa
stearga aceste date; (c) daca trebuie sa stocheze datele, chiar daca Amika Hub
nu mai avem nevoie de aceste date, deoarece arei nevoie pentru a stabili,
exercita reclamatii juridice sau (d) a permis Amika Hub sa foloseasca datele sale,
dar trebuie sa verifice daca avea motive legale intemeiate pentru a le
utiliza.
Solicita transferul
datelor sale cu caracter personal catre Utilizator sau catre o sursa terta.- Amika Hub
va furniza catre Utilizator sau unei parti terte desemnata de acesta,
datele acestuia cu caracter personal intr-un format utilizat in mod
obisnuit, in format electonic. Utilizatorul trebuie sa stie ca acest drept se
aplica numai informatiilor automate asupra carora i-a acordat initial
consimtamantul explicit pentru a utiliza aceste date sau unde s-au folosit
informatiile pentru a incheia un contract.
Retragerea consimtamantului
in orice moment in care Amika Hub se baza pe consimtamantul Utilizatorului de a
procesa datele cu caracter personal ce ii apartin.- Cu toate
acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea oricarei prelucrari efectuate
inainte de a-si retrage consimtamantul. Daca Utilizatorul sisi retrage
consimtamantul este posibil ca Amika Hub sa nu poate oferi anumite bunuri sau
servicii. Amika Hub va notifica si sfatui in aceasta eventualitate Utilizatorul,
in momentul in care isi retrage consimtamantul.
Articolul 6 -
Politica utilizare Cookie
6.1. Politica
de cookie este pusa la dispozitie deS.C. AMIKA HUB S.R.L.definit ca furnizor de serviciiwww.amikahub.ro definit
in acesti termeni si conditii ca site-ul de furnizare.
6.2. Un cookie este o bucata
de date sau text pe care un site web o stocheaza pe computerul, terminalul
mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care acceseaza site-ul.
Acestea permit compararea si intelegerea modului in care vizitatorii navigheaza
pe pagina noastra web, astfel putem imbunatatii procesul de navigare.
Scopul
acestora pe www.amikahub.ro este
de a cunoaste performanta site-ului, sau de a analiza vizitatorii, permitand
imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea
personala a utilizatorului.
6.3. Amika Hub foloseste doua tipuri de Cookie-uri:
per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in
terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea
browser-ului web. Cele fixe raman pe terminalul utilizatorului pentru o
perioada declarata in browser sau pana sunt sterse manual de utilizator.
Furnizorul
de servicii pastreaza controlul deplin asupra datelor colectate prin
cookie-urile per sesiune si fixe. Site-ul de furnizare va afisa cookie-uri pe urmatoarele
browsere: Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari, Opera.
6.4. Cookie-urile
in mediile sociale si de publicitate online: Furnizorul de servicii
este prezent pe mai multe site-uri de socializare. Site-ul furnizorului de
servicii nu trimite cookie-uri prin afisarea de link-uri catre canalele sociale
Amika Hub atunci cand Utilizatorul navigheaza pe site-ul Amika Hub.
6.5. Utilizatorul poate urmari link-urile de pe
paginile Amika Hub de exemplu Facebook, Twitter, Instagram, Google +, LinkedIn
si Pinterest, fiecare retea de socializare avand propriile metode de a solicita
acceptul pentru a plasa cookie-uri asupra carora Amika Hub nu are control.
YouTube are propriile politici cookie si politici de confidentialitate asupra
carora Amika Hub nu are control. Nu exista nicio instalare de cookie-uri de pe
YouTube pana cand Utilizatorul nu este de acord cu cookie-urile You Tube.
In mod
similar, accesand paginile de socializare exemplificate Facebook, Twitter,
Instagram, Google +, LinkedIn si Pinterest de pe site-ul www.amikahub.ro,
Utilizatorul va fi redirectionat catre paginile de socializare care are
propriile politici de control si politici de confidentialitate asupra carora Amika
Hub nu are control.
6.6. In cazul campaniilor active de publicitate
online, acceptul Utilizatorului este declarat de optiunea confirmata in
browser, existand posibilitatea sa se realizeze afisari ale bannerelor
publicitate in functie de preferintele acestuia. Utilizarea datelor de caracter
personal se va face doar cu acceptul explicit al Utilizatorului.
6.7. Masuri
de precautie: Timpul de expirare al cookie-ului este conform datei de expirare
declarata in browser. Cookie-ul folosit de catre amikahub.ro este utilizat
pentru colectarea datelor privind adresa IP, locatia, tara, regiunea, orasul,
data vizitarii site-ului nostru, pagina accesata in acel moment de catre
vizitator, URL-ul paginii accesate in acel moment de catre vizitator, legaturi
catre un domeniu extern ce a fost accesat, rezolutia ecranului dispozitivului
utilizatorului sau cautarile in site.
6.8. Pentru imbunatatirea experientei Utilizatorului
pe site, Amika Hub foloseste sisteme de analiza agregata anonime a traficului,
pentru a securiza site-ul de furnizare si a obtine statistici de marketing si
de activitate a vizitatorului pe site.
6.9. Acceptarea cookie-ului va colecta date
referitoare la:
- Adrese IP
- Locatia: tara,
regiune, oras, coordonate de latitudine si longitudine (Geolocation)
- Data si ora
afisari mesajului cookie (sau a vizitarii site-ului)
- Titlul paginii
accesata in acel moment
- URL-ul paginii
accesate in acel moment
- URL-ul paginii
cel mai accesate
- Rezolutia
dispozitivului (computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui
utilizator) de pe care acceseaza site-ul
- Timpul si
locatia in functie de regiunea unde se acceseaza site-ul
- Fisierele ce
sunt accesate sau descarcate
- Legaturi catre
un domeniu extern ce a fost accesat printr-un link de legatura
- Viteza de
incarcare a paginii
- Limba pe care
o foloseste browswerul de pe care s-a accesat site-ul
- Versiunea
browserului
- Plugin-urile
versiunii de browswer accesat (PDF, Flash, Java,...)
- Limba paginii
accesate
- Diferite
campanii / oferte accesate
- Evenimentele
accesate
- Cautarile in
site
- Data si timpul
primei vizitari a site-ului sau a paginii
- Data si timpul
vizitarii paginii anterioare accesarii site-ului
- Numarul de
accesari ale fiecarui vizitator pe site
6.10. In cazul
in care nu doresti sa mai primesti cookie-uri, renuntand la urmarirea de
catre site-ul web, Utilizatorul poate configura browser-ul de Internet pentru a
le sterge de pe unitatea hard disk a calculatorului sau, iar la reinstalare
acesta va fi anuntat.
Toate
browserele moderne (Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari, Opera) ofera
posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de
regula in meniul "optiuni" sau in meniul de
"preferinte" al fiecarui browser. Daca se doreste dezactivarea
salvarii cookieurilor sau se foloseste modul Private / Incognito toate
sistemele pe care Amika Hub le utilizeaza, interne sau terte, vor tine cont de
aceste optiuni, existand posibilitatea ca unele facilitati oferite pentru
dumnevoastra in calitate de utilizator sa nu functioneze corect.
Daca se
dezactiveaza complet cookieurile din browser exista posibilitatea ca totusi Amika
Hub sa colecteze cateva date generice ale sesiunii de lucru pentru a avea un
nivel de securitate ridicat, dar aceste date nu vor fi procesate ca date de
marketing.
Articolul 7 – Produse
7.1. Amika Hub poate publica pe site informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta într-o anumita perioadă și în limita stocului disponibil.
7.2. Produsele achiziționate prin intermediul serviciului
sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.3. Amika Hub poate limita capacitatea de achiziționare a unor produse sau servicii
disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienți, pe motive întemeiate.
7.4. Toate tarifele aferente produselor prezentate
pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.
7.5. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de Client în formularul destinat. Amika Hub nu
răspunde
de corectitudinea informațiilor furnizate de Client pentru factură sau de imposibilitatea deducerii
unor cheltuieli datorită informațiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit
astfel: pentru plățile
efectuate anterior primirii produselor se emite factura de avans, pentru corecții (anulari, retur) se emit facturi
de storno. Toate facturile sunt emise și înregistrate automat și incluse în raportările fiscale. Nu se acceptă corecții cu excepția acelor modificări ale facturilor efectuate prin
metodele și
la termenele legale.
7.6. Informațiile din evenimentele de vânzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici și greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice /
prezentări multimedia / link-uri către alte site-uri etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din
partea Amika Hub, acestea fiind cu titlu de prezentare. Amika Hub poate retrage
o ofertă de produse sau o poate
modifica în orice moment până la
plasarea comenzii, fără a datora daune sau alte penalități către
nici un potențial client.
7.7. În imaginile produselor Amika Hub își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse (accesorii etc.) care pot să nu fie incluse în costurile produselor respective și implicit nu vor fi livrate la achiziția produselor. In acest caz, se precizează expres în descrierea produselor ce bun este de vânzare și se
marchează și în
imagine.
7.8. În cazul în care Amika
Hub nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail
Clientul, oferindu-i una dintre alternative:
- Anularea comenzii sau scoaterea din comandă a produsului ce nu mai poate fi
livrat;
- Ofertarea unei alternative similare cu produsul original.
7.9. Taxa
de timbru verde este cuprinsă în prețul produsului.
Articolul 8 –
Comanda online
8.1. Un Client poate plasa o comandă pe Amika Hub prin procesul normal de
comandă pentru un produs oferit de către Amika Hub. Prețul afișat pe
site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o ofertă care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Amika Hub
poate modifica oricând
prețuri, oferte, cantități conform criteriilor interne (locația geografica, disponibilitate stoc, etc.) cu respectarea
comenzilor/contractelor deja plasate. Amika Hub nu poate fi obligată să păstreze un anume preț decât pentru comenzile plasate;
potențialii clienti care
vizualizează ofertele dar nu plasează comenzi nu pot solicita un preț/oferta diferit de cel afișat pe site-ul www.amikahub.ro
8.2. După plasarea unei comenzi, Clientul va primi un email de
confirmare a comenzii. Acest lucru nu se consideră acceptarea comenzii. Comanda Clientului constituie o ofertă către
Amika Hub pentru a cumpăra un
produs. După acceptarea comenzii Amika
Hub va trimite Clientului un email care
confirmă că produsul a fost expediat ("Confirmarea expedierii’).
Contractul va fi format odată cu expedierea produsele. Înainte de acest lucru, Amika Hub poate
informa neacceptarea comenzii sau Clientul o poate anula.
8.3. Clientul primește o factură de la
Amika Hub.
8.4. Dreptul de proprietate asupra
articolelor livrate va fi transferat numai atunci când Clientul și-a îndeplinit
obligația de plată.
8.5. Amika Hub are întotdeauna dreptul
să nu proceseze anumite comenzi de la Client sau să atașeze anumite condiții la
anumite comenzi. Amika Hub își rezervă dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu și campanii marketing (de a nu-l include în campania de promovare și fidelizare, de a-i permite să comande doar cu plata în avans, etc.) precum și dreptul de a anula comenzile deja plasate în următoarele
cazuri: plasarea și refuzarea a mai mult de
două comenzi în sistemul de plată la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de către Client prin utilizarea butonului „Anulează comanda” sau notificare din partea lui trimisă în
scris pe adresa de email contact@amikahub.ro, folosirea unui limbaj tendențios, încălcarea dreptului de proprietate intelectuală etc., accesul și existența Contului Clientului ar
putea prejudicia în vreun fel Amika Hub. Amika
Hub își rezervă acest drept cu excepția cazurilor permise de la art. 4.10. și oricare criteriu menționat mai sus se îndeplinește primul. Acest drept poate fi exercitat în orice moment și nu este necesară notificarea Clientului în
acest sens.
8.6. Contractul
la distanță este considerat încheiat de către Amika Hub in Romania, atunci când comanda plasată de către Client este confirmată electronic de către Amika Hub, în
urma recepției tuturor produselor (dpdv
cantitativ și calitativ) din acea comandă de către
Amika Hub (direct sau prin subcontractori). Mai mult, înainte de a valida comanda Clientului și înainte
de a expedia produsele, Amika Hub are dreptul să contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat
de Amika Hub (telefonic sau e-mail), pentru a obține confirmarea personală de către
Client a datelor sale de identificare și livrare. Clienții
acceptă că Amika Hub nu poate fi forțată să valideze/livreze produse către persoane care nu au confirmat datele de livrare și identificare.
8.7. Amika Hub poate refuza o comandăîn urma unei notificări
prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații între părți și fără ca o parte să poată pretinde
daune, pentru următoarele situații:
- Eșuarea / invalidarea tranzacției online;
- Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului / a tranzacției;
- Furnizarea de date incomplete sau incorecte de către Client;
- Activitatea Clientului poate produce daune site-ului
www.amikahub.ro, societății Amika Hub S.R.L. și /sau partenerilor săi;
- Clientul folosește Serviciul într-un mod neconform uzanțelor normale și bunei-credințe sau își exercită drepturile in scopul de a vătăma sau păgubi Amika Hub într-un mod excesiv si nerezonabil,
contrar bunei-credințe;
- Livrări consecutiv eșuate din culpa Clientului;
- Alte motive justificate (de ex.: plasarea și renunțarea nejustificată la mai mult de trei comenzi într-un interval de 30 zile).
8.8. În cazul în care Clientul renunță la o comandă cu plata efectuată în avans, prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat
tranzacția
bancară,
suma aceasta va fi rambursată de către Amika Hub în maxim 14 zile de la data la care Amika Hub a luat la cunoștință de acest fapt.
8.9. În cazul rezoluțiunii sau, după caz, rezilierii contractului din culpa Amika Hub, dacă Clientul a efectuat plata în avans, prin transfer bancar confirmat
sau prin soluția
online de plată cu
cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat
tranzacția
bancară,
suma aceasta va fi rambursată de către Amika Hub în maxim 7 zile de la momentul rezilierii contractului.
8.10. În cazul în care unele produse comandate de către Client printr-o comandă efectuată cu plata efectuată în avans (prin transfer
bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu
cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Amika Hub,
Amika Hub va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaște indisponibilitatea și va dispune rambursarea sumelor achitate în avans în termen de maxim 7 zile de la notificarea clientului.
8.11. O comandă plasată poate fi modificată numai in următoarele situații și doar la solicitarea Clientului:
a) Clientul va solicita acest lucru în scris, trimițând un e-mail pe contact@amikahub.ro menționând clar solicitarea și numărul comenzii;
b) Clientul renunță la produs/produse și notifică Amika Hub înainte de expedierea comenzii;
c) Modificarea adresei de livrare;
d) Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise
deja nu se pot efectua modificări privind persoana juridică/fizică (înlocuire cu o noua persoană), doar corecturi (ale
denumirii/nume, date contact etc.).
8.12. O comandă plasată poate fi anulată înainte de
expedierea acesteia prin solicitarea Clientului în
scris trimițând un e-mail pe contact@amikahub.ro, menționând
clar anularea și numărul comenzii.
8.13. La
orice comandă plasată clientul este obligat să verifice și să accepte cadrul contractual.
8.14. În cazul în care există diferențe între numărul de produse comandate (așa cum poate fi accesată din "Contul meu") si conținutul coletului, Clientul are obligația de a notifica Amika Hub și în maximum
24 de ore de la recepția
coletului telefonic sau prin e-mail către adresacontact@amikahub.rocu detaliile aferente (foto,
explicații etc.).
Articolul 9 – Plata
online
9.1. Clientul datorează prețul de vânzare al
produsului (produselor) achiziționat(e) de la Vânzător prin intermediul Site-ului
www.amikahub.ro.
9.2. Plata produselor achiziționate
prin intermediul serviciului se poate face online cu cardul de debit sau prin
transfer bancar. Nu se acceptă plata la livrare, către
curier, în
numerar. Clientul poate găsi informații
despre plata prin card pe site-ul www.amikahub.ro, în „Meniu”, secțiunea „Informații
plată”.
9.3. Amika Hub va valida informațiile date de către Client în timpul procesării comenzii (nume, adresă și
alte informații personale furnizate), pentru a evita folosirea în mod abuziv a cardului de credit sau debit de o terță. Fiind de acord cu aceste
Termene, Clientul este de acord și cu aceste verificări. Aceste informații sunt folosite doar pentru a verifica identitatea
Clientului.
9.4. În timpul plăților online cu cardul Amika Hub nu
este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar
suportat de client, incluzând dar nelimitându-se
la comisioane de conversie valutară aplicate de către
banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de
RON. Responsabilitatea pentru această acțiune
o poartă numai clientul.
Articolul 10 – Securitate
10.1. În etapa de plată a comenzii, modul securizat se activeazăautomat. Acest mod poate fi recunoscut după un
lacăt vizibil în partea dreapta a browser-ului. Modul securizat asigură cătoate informațiile Clientului sunt codificate pentru a spori siguranța.
10.2. Pentru a putea procesa plata cu un card de
credit sau debit, sunt necesare informații despre card. Se vor solicita de
fiecare dată când Clientul face o plată.
Cu excepția celor prevăzute în acești Termeni, Amika Hub nu va contacta
Clientul prin email sau altfel pentru a cere detalii despre plata cu cardul sau
informații de Securitate.
10.3. Amika Hub depune eforturi rezonabile pentru a
se asigura că site-ul nu conține viruși sau alt conținut
dăunător care ar putea cauza defecțiuni
calculatorului Utilizatorului, cu toate acestea nu poate garanta acest lucru.
Este răspunderea Utilizatorului să se
asigure că deține echipamentul adecvat (inclusiv software anti-virus
modern) pentru a folosi site-ul în siguranță. Cu excepția
situațiilor cerute de lege, Amika Hub nu va fi răspunzătoare
față de Utilizator sau de orice pierdere sau daunăsuferită de acesta ca rezultat al virușilor sau altui conținut
dăunător prin folosirea site-ul www.amikahub.ro.
Articolul 11 – Livrare
11.1. Costurile transportului sunt suportate
integral de Amika Hub, indiferent de valoarea produselor comandate.
11.2. Timpul de
livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia și este un interval de zile influențat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfă al Amika Hub, timpii de
procesare în centrul logistic al
furnizorului, zile lucrătoare din lună, numărul produselor din comandă și
timpii de procesare a fiecărui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de
un produs cu perioadă mai lungă, astfel că, Clientul acceptă că prin cumularea mai multor produse într-o comandă decalează livrarea produselor pană la data cea mai îndepărtată. Clientul poate găsi informații despre livrare pe site-ul www.amikahub.ro,în„Meniu”, secțiunea „Informații livrare”.
11.3. În
cazul în care nu este nimeni la adresa de livrare
pentru a accepta comanda, Clientul va primi informare cu privire la locația
curentă a comenzii, fie
la o adresă în
apropiere, fie la depozitul firmei de curierat, iar avizul va informa cu
privire la livrare.
11.4. Riscul deteriorării sau pierderii produsului rămâne
responsabilitatea Amika Hub până ce produsul este livrat sau până la data când
a fost făcută prima încercare de
livrare a produsului.
Articolul 12 – Corectitudine conținut
12.1. În cazul în care, la o
comandă finalizată, Amika Hub descoperă o eroare de prețva contacta Clientul cât mai curând
posibil pentru a oferi opțiuni de
reconfirmare cu prețul actual sau posibilitatea
de anulare a comenzii. În cazul în
care Clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulată în mod automat,
iar suma plătita va fi
rambursată integral în
maxim 14 zile.
12.2. Toate prețurile
sunt afișate în leul
romanesc și includ TVA la rata aplicabilă. Ele nu includ taxa de transport. Aceasta
este menționată la art. 8.1. și poate fi modificată oricând de Amika
Hub. In aceste condiții, taxa de transport este menționată în
datele de livrare a produsului.
12.3. Toate mărimile, măsurătorile și dimensiunile sunt aproximate. Cu toate
eforturile de a prezenta imaginile produselor cât
mai aproape de reprezentarea lor reală,
Amika Hub nu poate garanta că sunt absolut corecte.
Articolul 13 – Returnări
13.1. Conform Regulamentelor de vânzare
la distanță privind protecția consumatorului, Clientul are
dreptul să anuleze comanda în termen de 14
zile, începând cu a doua
zi după primirea produselor. Pentru unele produse nu există o perioadă de răzgândire sau
Clientul poate pierde dreptul de a returna produsul din cauza unei anumite
acțiuni. Pentru mai multe informații despre ce categorii de produse sunt
excluse, se recomandă consultarea secțiunii privind excepțiile de la
dreptul legal de retragere de mai jos. Perioada
de răzgândire expiră la14 zile după ziua în care Clientul
sau o terță parte desemnată de Client (nu transportatorul) a primit produsul.
În cazul în care
s-au comandat mai multe produse, perioada
de răzgândire nu începe decât în ziua următoare de la primirea
ultimului produs. În timpul perioadei de răzgândire, Clientul poate vedea
și evalua articolul doar așa cum s-ar proceda într-un magazin fizic. Dacă, în
timpul perioadei derăzgândire, Clientul a depășit ceea ce este necesar pentru
a stabili natura și caracteristicile articolului, este responsabil pentru orice
pierdere de valoare care rezultă din aceasta, iar Amika Hub are dreptul să
compenseze această pierdere de valoare din sumele pe care ar trebui să le
ramburseze Clientului. Este important ca produsul să fie tratat cu atenție în
timpul perioadei derăzgândire. De asemenea, este recomandat ca produsele
să fie returnate în ambalajul original, în măsura în care acest lucru este
rezonabil posibil.
13.2. Pentru a exercita dreptul de retragere
Clientul trebuie să notifice Amika Hub privind decizia de retragere înainte de
expirarea perioadei derăzgândire. Se poate face acest lucru în diferite
moduri:
a. Prin chatul Amika Hub
online
b. Prin formularul Amika Hub
online
c. Folosind adresa de e-mail contact@amikahub.ro
Conditii de returnare prin exercitarea dreptului de
retragere:
- este recomandat ca produsele să fie returnate
în ambalajul original, în măsura în care acest lucru este rezonabil posibil, sau
reambalat in cutii potrivite, care sa protejeze produsul de eventuale loviri
cauzate de transport;
- toate
articolele returnate trebuie să fie dezasamblate;
- produsul sa contina toate componentele, sa nu fie folosite sau deteriorate din vina Clientului
Este necesară furnizarea a cât mai multor informații posibil, pentru o
identificare corectă:
- Codul SKU (referința produsului vizibilă pe cutie/pagina
produsului) pentru articolul pe care Clientul dorește sa-l returneze
- Motivul pentru care Clientul doreste să returneze articolul
- Informații despre articol dacă se află în cutia originală,
dacă nu, Clientul trebuie să furnizeze dimensiunile cutiei în care articolul a fost
reambalat. Este obligatoriu ca toate articolele returnate să fie
dezasamblate.
- Dacă Clientul a descoperit orice daune și acesta este motivul
principal al cererii de returnare, Amika Hub va solicita fotografii datate cu daunele constatate. Aceste fotografii vor fi de folos apentru identificarea cauzei problemei și prevenirea ca acest lucru să se repete în viitor.
13.3. După primirea notificării de
retragere, Amika Hub va contacta Clientul pentru a stabili data și
locul de unde să fie ridicat
produsul GRATUIT în ambalajul
original și în
aceleași condiții în care a fost primit. Clientul are
obligația legala de a avea grijă de produse în timpul în
care se află în posesia lui.
Dacă nu se respectă această obligație, Amika Hub
are drept la acțiune împotriva Clientului pentru despăgubire.
Clientul
trebuie sa stie ca cea mai mare parte a produselor sunt livrate din Olanda si
Amika Hub are obligatia ca produsele returnate sa ajunga la adresa de unde au
fost livrare. Daca Clientul returneaza
articolele, fara sa stabileasca in prealabil cu Amika Hub conditiile de
returnare, va trebui sa ia in considerare costurile de expediere pentru
retururi.
Aceste costuri sunt estimate intre 30,00 EUR. - 250,00 EUR, in functie de volumul si greutatea
coletului. Clientul trebuie sa stie ca,
in aceste conditii, pe langa costurile de transport pentru retur, va suporta și
riscurile aferente procesului de retur (de exemplu: produs pierdut sau distrus
în tranzit etc.).
Notă: dacă Clientul returneaza produsele înainte de a specifica faptul că doreste să utilizeze dreptul
legal de retragere, atunci coletul returnat trebuie să fie furnizat cu o
declarație clară, care să indice că se doreste utilizarea dreptului de retragere.
Este necesar să se indice pe ambalaj că este un retur din cauza retragerii.
De exemplu,
prin imprimarea și atașarea formularului pentru retragere cu model
european. Clientul este rugat sa furnizeze chitanța de expediere, inclusiv
numărul de Urmărire și Localizare, dacă utilizeaza dreptul legal de retragere.
Excepții de la
dreptul legal de retragere nu se aplică la:
- produse care
se alterează rapid sau au un termen de valabilitate limitat.
- produse care
nu sunt potrivite pentru a fi returnate din motive de protecție a sănătății sau
de igienă și al căror sigiliul a fost rupt după livrare (de exemplu:
cosmetice).
- produse
personalizate sau produse care sunt destinate în mod clar unei anumite persoane
(de exemplu: un tricou imprimat conform specificațiilor dumneavoastră).
- înregistrări
audio și video și software de calculator al căror sigiliul a fost rupt după
livrare (de exemplu: un DVD sigilat care conține un anumit film).
- produse care,
după livrare, sunt amestecate irevocabil cu alte articole datorită naturii lor
(de exemplu: benzină după umplerea rezervorului).
- băuturi
alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea unei achiziții de către
client, dar a căror livrare poate avea loc doar după treizeci de zile sau mai
mult și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora
comerciantul nu are nicio influență (de exemplu: vinuri speciale de sezon).
- ziare
individuale, reviste sau periodice.
13.5. În cazuri
rare, este posibil ca specificațiile produsului să se schimbe. În acest caz, Amika Hub va contacta Clientul pentru a oferi o
alternativă similară cu produsul original. Clientul poate refuza produsul
oferit dacă nu corespunde nevoilor sale. In acest caz se
va stabili data si locul pentru ridicarea produsului si suma plătităva fi rambursată, în conformitate cu politica Amika Hub de
restituiri în secțiunea Restituiri de mai jos.
13.6. Dacă Clientul crede că a primit produsele cu
defect, deteriorate sau alt produs, trebuie să informeze Amika Hub într-o
perioada de timp rezonabilă. Clientul nu face demersuri pentru returnarea
produsul, înainte de a lua legătura cu Amika Hub. Soluțiile oferite de Amika
Hub pot fi:
- repararea
produsului;
- înlocuirea
produsului;
- rambursarea sumei
plătite.
Articolul 14 – Rambursările
Dacă Clientul
anulează o comandă în conformitate cu secțiunea de mai sus „Returnări”, Amika Hub va returna suma plătită
– vezi si art. 8.8., 8.9., 8.10. (Comanda online) - după ce produsele comandate au fost returnate.
Rambursarea se va face pe cardul utilizat la plata comenzii și,
după cum este menționat la art. 13.1. si art 13.3. (Returnari), este supusă reglementarilor
stabilite pentru bunurile deteriorate la returnare sau pentru care Amika Hub a
stabilit colectarea.
Articolul 15 – Garanția
legală
15.1. Amika Hub garantează că orice produs
achiziționat prin intermediul site-ului www.amikahub.ro este în conformitate cu
contractul relevant de vânzare, în cursul unei perioade de minim 2 ani de la
livrarea acestuia, în conformitate cu legislația Uniunii Europene. Conformitatea
cu contractul de vânzare atestă că produsele sunt conforme cu descrierea de pe
site, sunt potrivite pentru scopurile pentru care sunt utilizate în mod normal
produsele de același tip și prezintă calitatea și performanța care sunt normale
și de așteptat, în mod rezonabil. Această garanție legală acoperă, de asemenea,
daune care pot apărea în timpul transportului.
15.2. Un produs este defect dacă este incomplet,
deteriorat sau rupt sau dacă nu funcționează corect sau nu poate fi folosit așa
cum este descris de vânzător.
15.3. Cumpărătorul are datoria de a investiga, ceea ce
înseamnă că este de așteptat să întrebe vânzătorul dacă produsul este potrivit
pentru utilizarea pe care intenționezi să i-o dai. Dacă primește un produs
nesigur, are dreptul la o reparație gratuită, o înlocuire parțială sau un produs
nou.
15.4. Cumpărătorul nu poate alege întotdeauna între o reparație gratuită, o
înlocuire parțială sau un produs nou, deoarece amikahub.ro își rezervă dreptul de a
alege soluția oferită. În cazul în care apare o problemă de garanție într-un
interval de timp rezonabil, dacă produsul a fost utilizat în scopul destinat,
amikahub va rezolva această problemă.
15.5. Cumpărătorul trebuie să rețină că daunele cauzate de condițiile meteorologice nu
sunt acoperite de garanție. Prin urmare, nu se pune problema unei deteriorări
sau a unui articol care nu funcționează.
Compania de asigurări poate rezolva acest tip de problemă.
15.6. Cumpărătorul poste folosi serviciul nostru clienți pentru a trimite o cerere de garanție; dacă problema
este acoperită de garanția legală standard, amikahub va rezolva problema
oferind cea mai bună soluție, prin furnizarea de piese de schimb, a unei
rambursări parțiale sau a unui produs nou.
15.2. În cazul unei lipse de conformitate, Clientul
are dreptul de a avea produsele aduse în conformitate, gratuit, prin reparare
sau înlocuire sau, în cazul în care acest lucru este imposibil, prin reducere
de preț sau rambursare. În cazul în care produsul achiziționat este deteriorat,
Clientul este rugat sa contacteze serviciul de clienți Amika Hub. Această
garanție legală nu afectează sau interferează cu oricare alte drepturi ale Clientului
pe baza legilor și reglementărilor naționale.
Drepturile Clientului
în ceea ce privește garanția legală devin nule în cazul în care orice parte,
alta decât producătorul, sau orice alt service de reparații care nu a fost
desemnat de Amika Hub, modifică produsul.
Articolul 16 – Procedura
de reclamație
16.1. Antreprenorul are o procedură de reclamație,
în cazul căreia clienții au fost suficient de informați, și tratează reclamația
în conformitate cu această procedură de reclamație.
16.2. Pentru informații cu privire la comenzile
înregistrate, sugestii, reclamații, întrebări sau nelămuriri, Clientul poate
folosi adresa de e-mail contact@amikahub.ro.
16.3. Reclamațiile legate de executarea acordului
trebuie să fie descrise, în mod complet și clar, într-un interval rezonabil de timp
după ce clientul a observat defectele.
16.4. Reclamațiile depuse către antreprenor vor primi
răspuns în termen de 14 zile de la data primirii. Dacă o reclamație are un timp
de prelucrare prelungit, antreprenorul va răspunde în termen de 14 zile cu o
confirmare de primire și o indicație a momentului în care clientul se poate
aștepta la un răspuns mai detaliat.
16.5. Clientul ar trebui să permită antreprenorului
timp de cel puțin 4 săptămâni să rezolve reclamația în consultare reciprocă.
După această perioadă, se ridică un litigiu care este eligibil pentru
soluționarea acestuia.
Dacă Clientul nu este satisfăcut de tratarea
reclamației, poate prezenta reclamația către Disputes Committee prin
intermediul European ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)
Articolul 17 – Drepturi
de proprietate
17.1. Prin acceptarea Termeni și
Condiții Generale Amika Hub, Clientul recunoașteși este de acord cătoate drepturile de autor și altă proprietate
intelectuală sunt puse la dispoziție
doar pentru uz personal și rămân
proprietatea Amika Hub în orice moment.
17.2. Utilizatorul
site-ului poate descărca sau copia conținutul
sau materialele de pe site-ul www.amikahub.ro doar ca suport pentru uz
personal. Copierea, reproducerea, publicarea, distribuirea sau afișarea
conținutului sau a materialelor prezentate pe
site pentru orice altă utilizare sunt
ilegale și sunt interzise prin lege.
Conținutul
și alte materiale de pe site-ul www.amikahub.ro sunt disponibile doar pentru uz
personal și nu trebuie copiate sau folosite, cu excepția cazului in care existăaprobare autorizată scrisă de unul
dintre reprezentanții Amika Hub.
Articolul 18 – Răspundere
18.1. Sub rezerva din această secțiune intitulată Răspundere, dacă Amika Hub nu reuseste să respecte Termenele, va fi răspunzătoare fată de Client numai pentru prețul de achiziție al produselor.
18.2. Sub rezerva din aceasta secțiune intitulata Răspundere,
Amika Hub nu va fi raspunzatoare pentru pierderile care rezultă din incapacitatea noastră de a ne conforma
acestor Termene care se încadrează în următoarele
categorii: pierderi de venit sau venituri; pierderea de afaceri; pierdere de
profit; pierderea economiilor anticipate; pierderea de date; pierderea fondului
comercial sau reputație; pierdere de timp la birou; sau orice pierderi speciale
sau indirecte sau pierdere a fondului comercial sau reputația.
18.3. Amika
Hub nu ofera niciun fel de garanții
directe sau indirecte că:
- Serviciul va fi potrivit cerințelor clientului;
- Serviciul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;
- Produsele/serviciile obținute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului
vor corespunde cerințelor sau așteptărilor clientului.
18.4. Nimic din acest acord nu exclude sau limitează răspunderea noastră pentru deces sau vătămare corporală cauzate de neglijența noastră; frauda sau
înșelăciune săvârșităcu intenție; orice încălcare a obligatiilor
impuse de Secțiunea 12 din Legea vânzării
bunurilor din 1979; produse cu defecte în conformitate
cu Legea privind protecția consumatorilor din 1987; sau orice altăproblemă pentru care ar fi ilegal din partea noastrăpentru a exclude sau încercarea de a exclude răspunderea
noastră.
18.5. Chiar dacă vom face eforturi rezonabile
pentru a asigura că site-ul nostru respectătoate standardele de securitate aplicabile, nu poate fi considerat responsabil
pentru accesul neautorizat de informații pe care ni le furnizați prin
intermediul site-ului nostru.
In cazul în
care oricare dintre acești Termeni sau orice prevederi ale Contractului sunt
determinate de orice autoritate competentă ca fiind nevalide, ilegale sau
inaplicabile, pentru orice măsură,
un astfel de termen, condiție sau
prevedere în acest sens va fi separat de termenii,
condițiile rămase și prevederile care vor continua să fie valabile în măsura permisăde lege.
Articolul 19 - Review-uri si ratinguri
19.1. Scrierea de
Review-uri, Comentarii se poate face de către
Utilizatori/Clienți/Cumpărători în secțiunea „Meniu - Opiniile vizitatorilor -
Adăugați un comentariu” după ce aceștia s-au logat în contul Amika Hub.
Informațiile înscrise pot fi atât
pozitive, cât și negative, și se vor referi la
caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.
19.2. În momentul înregistrării
unui anumit Review/Comentariu/Întrebare
pe site-ul amikahub.ro, Clientul acordă Amika Hub o
licență neexclusivă,
perpetuă, irevocabilă,
nelimitată teritorial și dau dreptul Vanzătorului
de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a
afișa acest conținut.
19.3. Fiecare Client, în
momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare în
secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:
- să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul
de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând
informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promotionale)
sau informații care țin de modul desfășurării
Comenzii;
- să folosească doar limba română;
- să utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Client;
- să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste,
corecte, neînșelătoare și în
conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor
părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- să folosească această facilitate
doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un
anumit produs sau serviciu de pe Site, fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea
de produse sau servicii;
sa nu
furnizeze sau să solicite, în
niciun mod și în nicio măsură,
date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau
de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau
orice altă informație care poate determina dezvăluirea
acestor date personale;
- să nu înscrie informații și/sau detalii despre
URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoarăaceeași activitate comercială ca și Vanzătorul;
- să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție
de către Vanzător
sau să înscrie
Review-uri/Comentarii/Întrebari/ care să conțină materiale de natură publicitară;
- să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/
ca mijloc de comunicare cu Vanzătorul, în
acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzătorului înscrise pe Site.
19.4. Pe lângă o evaluarea realistă, în
momentul înscrierii unui Review, Clientul va adăuga și un Rating relevant pentru produsul sau
serviciul aferent. Review-urile, împreunăcu Ratingurile corespunzătoare lor, vor influența
Ratingul general al produsului sau serviciului. Astfel, un Review însotit
de un Rating mare duce la o crestere a Ratingului general, iar un Review însoțit
de un Rating mic duce la o scădere a
Ratingului general.
19.5. Când
un Review/Comentariu/Întrebare este
semnalat de către un Client ca având
un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut
este examinat cu atenție de către
Vanzător pentru a determina dacă încalcă Termeni și
Condiții Site. Textele, fotografiile sau
videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupăexaminarea acestora de către Vânzător.
19.6. În cazul în care Vanzătorul
constată încălcarea
Termenelor si Condițiilor în
mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Clientului de a înscrie
Review-uri/Comentarii/Întrebări în secțiunea „Review-urile
mele”. Pentru sesizări sau reclamații
legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat,
Cumpărătorii au la
dispoziție https://amikahub.ro/detalii-de-contact.
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor
sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la
primirea acestora.
Articolul 20- Dispozitii finale
20.1. Amika Hub își
rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări
ale acestor prevederi, precum și orice
modificări ale site-ului/structurii
acestuia/serviciului precum și orice conținut
fără notificare
prealabilă a Membrului sau Clientului.
20.2. În limita prevederilor Termeni și
Condiții, Amika Hub nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute
pe site din orice cauză, inclusiv din cauza
unor modificări, setări, etc., care
nu sunt făcute de către
administratorul site-ului.
20.3. Amika Hub își
rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice naturăși/sau legături
pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislației în vigoare.
Articolul 21 - Contact si alte informatii
21.1. În
cazul în
care există întrebări sau sugestii în legătură cu Amika Hub, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0726.681.599, de Luni
panăVineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la contact@amikahub.ro, cu timp de răspuns maxim 24 ore.
21.2. Orice comentarii, întrebări, feedback, idei, sugestii sau alte comunicări sau informații despre sau referitoare la site-ul www.amikahub.ro, funcționalitatea sau îmbunătățirea acestuia vor rămâne proprietatea SC AMIKA HUB SRL.
21.3. Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal
poate fi contactat la adresa de e-mail: contact@amikahub.ro.